המחוייבות שלך להקמת אתר לעסק

האינטרס המרכזי בעת הקמת אתר: הלקוחות

הקמת אתרים צריכה להתבצע תוך העמדה של הלקוחות, לב ליבו של כל עסק, במרכז התמונה. השאיפה היחידה צריכה להיות הקמת אתרים שיוכלו לסייע להם במלוא מובן המילה, סיוע שעשוי ללבוש מספר צורות: זה מתחיל עם הוספת מידע מקצועי באתר, הנוגע לעסק או לתחום הפעילות שלו. בדרך זו הגולשים/לקוחות יכולים לקבל את הערך המוסף לו הם מצפים בעת כניסה לאתר, כשגם מבחינת קידום אתר מקצועי למאמרים האלה ישנה חשיבות מכרעת: כשעושים זאת נכון, באמצעות הוספת מילות מפתח וכתיבת תוכן איכותי, עשויים אנשים המחפשים מידע על הנושא בגוגל להגיע לאתר. החלק הקשה של עבודת המשיכה שלהם לעסק ולאתר, לכן, מוכתר בהצלחה כבר בנקודת הזמן הראשונית הזו.

הקמת אתרים יכולה לתרום בצורה ניכרת לא רק לחשיפת הגולשים לעסק עצמו, אלא גם להפיכתם ללקוחות לכל דבר ועניין. כיום, כשאינספור עסקאות נעשות מדי יום בעזרת שיווק באינטרנט של העסק, עסק אשר מאפשר ללקוחותיו לרכוש מוצרים או להזמין שירותים באמצעות האתר, בהליך נוח ורצוי מאד שגם מאובטח, משפר את נקודת הפתיחה שלו בעשרות מונים. הקמת אתרים בעלי אפשרות לביצוע רכישות מאפשרת להעלים חסמים גיאוגרפיים (הלקוח הרי לא נדרש להגיע לבית העסק באופן פיזי כדי ליהנות משירותיו), מקלה על הלקוחות ומגדילה, כמעט תמיד, את מספר הלקוחות של העסק.

 

חשיבות המוניטין החיובי

כפי שנרמז מעלה, הקמת אתרים חייבת להוות תפקיד מרכזי ביצירת התדמית של העסק. הלקוחות כיום הורגלו שלכל בעל עסק "רציני" יש בנמצא אתר אינטרנט, שיוכל לשרת אותם: עסק שלא משקיע את המאמצים והכספים הנדרשים עבור הקמת אתרים מעורר אצלם לא מעט סימני שאלה, או אפילו תהיות על רמת המקצועיות של העסק. על אותו עיקרון, הקמת אתרים הנעשית בצורה חובבנית, עם מידע לא מדויק, עיצוב מרושל או חווית גלישה שהיא הכל חוץ מחווייתית, עלולה לכלול בתוכה אף היא פגיעה בתדמית העסק.

זו הסיבה בגינה צריך לחשוב לא רק על הקמת אתרים, אלא גם על הצורה הטובה ביותר לעשות זאת. תכנון האתר צריך להיות מוקפד, עם התייחסות הן לתוכן שלו והן לעיצוב הוויזואלי. הקמת אתרים צריכה להתבצע תוך ביצוע "הזרה" והתבוננות על האתר דרך משקפי הגולשים הפוטנציאליים, וזאת במטרה ליצור עבורם את הממשק הנוח, היעיל והמהנה ביותר.

ההיבט הכלכלי של ההקמה

שאלה שבוודאי עלתה אצלכם, ביחס לסוגיה המורכבת של בניית אתר עסק, נוגעת לעלות שלהם. המלצה מועילה, בהקשר הזה, היא כן להשקיע את הכספים הנדרשים עבור רכישת הדומיין, אחסון האתר על גבי שרתים, פנייה לחברה מקצועית המקימה אותו וכן תשלום הולם לאנשי תוכן או גרפיקה.

הסיבה העיקרית לכך היא שבתחום חשוב דוגמת זה, אתר המוקם ומנוהל על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה יהיה איכותי יותר, נגיש יותר וידידותי יותר עבור הגולשים. מכאן, שהוא יכול לבצע את תפקידו, לשפר את מאזן המכירות ולהגדיל את מעגל הלקוחות של העסק בצורה משמעותית. בתנאים האלה, העלויות הנדרשות עבור הקמת אתרים עשויות להיות בטלות בשישים.

הוסף תגובה