המתנה המושלמת והמקורית! שיר במתנה לאירוע מושלם!

מתנה מקורית וסנטימנטלית העולה על כל מתנה חומרית אפשרית. מדובר שיר במתנה לכל אירוע ושמחה! כל אדם שחוגג יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, מתחתן או מתחתנת, משתחררים מהצבא, או מתגייסים… לכל אירוע שכזה יש מתנה מיוחדת וייחודית!

שיר במתנה זה דבר נפלא מקורי. מי שמקבל שיר במתנה אף פעם לא שוכח את המתנה הזו, אף פעם לא מאבד אותה ותמיד זוכר איך שמח לשמוע את שירו בפעם הראשונה שהעניקו לו חבריו או משפחתו לרגל שמחתו. מה שמיוחד במתנה מהסוג הזה, זה שהמתנה אף פעם לא מתבלה. אף פעם לא אובדת, תמיד נמצאת על מחשב, דיסק, דיסק און קי, יו-טיוב וכו'… ממש כמו שהתמונות שלנו הפכו לקבועות בפייס-בוק.  שיר במתנה בוורסיה הפשוטה והבסיסית שלו, זה שיר מוכר, שממנו לוקחים רק את הפלייבק (מוסיקת רקע) ועליו שרים. ניתן לשנות מעט את המילים בכדי שיתאים לסיטואציה ולאירוע. ניתן להקליט פתיח של הקדשה מהלב ךפני שמתחיל השיר.

 

יש כמה סוגים לשיר במתנה, למשל שיר בהזמנה. שיר בהזמנה אומר – שיר מקורי לכל דבר. אתם ניגשים לבעל מקצוע, מפיק מוסיקלי, אולפן הקלטות והוא דואג לכתוב עבורכם ולהלחין לכם. במקרה כזה תדעו שאין עוד מוצר כזה או דומה באיזשהו אופן לשיר שהולחן במיוחד למענכם. גם במקרה הזה ניתן להקליט הקדשה בראשית השיר.

ניתן להזמין כתוספת למתנה הזו, מארז עץ מהודר. עליו רשום בתבליט שיר במתנה. בתוכו יש מקום מיוחד להניח את הדיסק. בנוסף ניתן להזמין עיצוב מיוחד עם תמונה וברכה של כמה מילים מוטבעים על הדיסק עצמו. ניתן לעשות הכל כמובן, הכל עניין של תקציב.

לאלו הרוצים להפתיע ובגדול, ניתן להפיק קליפ במתנה! קליפ באולפן וכל המשפחה או החברים שרים לחתן השמחה, רוקדים ונהנים לשמחתו! אז כמו שהבנתם השמיים הם הגבול, בחרו את המתנה שלכם!

אין מתנה גדולה משיר במתנה, נקודה!

הוסף תגובה