הצלחה אמיתית – מהי הצלחה אמיתית?

הצלחה אמיתית – מהי הצלחה אמיתית?

אם נתבונן בעניין נראה, כי הצלחה אמיתית, היא כאשר ההצלחה של האדם קורת מעצמה. כל זמן שההצלחה של האדם תלויה בו, הרי שהיא יכולה להפסק וממילא היא לא מספיק יציבה. הצלחה אמיתית היא כזו שקורת מעצמה, דהיינו שהאדם משיג את המטרות שלו בלי להתאמץ כלל, וזו הצלחה אמיתית.

בחוש ניתן לראות, שככל שהאדם יותר מצליח בחייו בכל תחום, כך ההצלחה באה לו יותר בקלות בכל תחום. ושלמות ההצלחה, היא כאשר האדם משיג את המטרה הסופית של כל המטרות, בלי מאמץ כלל.

כי לכל מטרה יש מטרה, ולכל המטרות גם להן יש מטרה. והמטרה שאליה שואף האדם להגיע, היא להרגיש טוב אמיתי ולהנות מהדברים כפי מה שהם.

והצלחה אמיתית ללא מאמץ כלל, היא כאשר האדם מגיע אל האושר האמיתי, שהוא אושר שנובע מידיעה ושהוא לא כרוך בשום פעולה של האדם. דהיינו שהאדם מאושר בכל מצב, בלי שהוא צריך לחשוב בצורה כלשהי או לעשות דבר כלשהו.

ושלמות ההצלחה הזאת, נובעת מידיעה, דהיינו כאשר האדם מבין את המציאות. ואחרי שהאדם מבין את המציאות, אח"כ הוא כבר לא צריך להתאמץ להרגיש טוב, מאחר שהוא תמיד מרגיש טוב מעצמו בכל מצב. וזו שלמות ההצלחה.

 

 

 

הצלחה אוטומאטית = הצלחה שאינה כרוכה במאמץ.

הצלחה אוטומאטית = הצלחה שמגיעה מעצמה אל האדם.

מי שיחקור את העניין יגלה שהוא תלוי בדבר אחד ויחיד. רמת התלות של ההצלחה במעטפת החיצונית של המציאות.

ככל שההצלחה תלויה יותר בצורה מוגדרת יותר וייחודית יותר של המציאות, כי היא רחוקה יותר מלהיות אוטומאטית. לא רק שהיא לא מגיעה אל האדם מעצמה, אלא שגם לא בטוח שהאדם יצליח להגיע אליה גם עם מאמץ.

כאשר ההצלחה מוגדרת על ידי ציור ומצב ספציפי של המציאות, במקרה כזה ההצלחה אינה יכולה להיות אוטומאטית.

יחד עם זאת, כדי להגיע להצלחה אוטומאטית, הצלחה שבאה מעצמה לאדם, לשם כך יש להפוך את ההצלחה לכמה שפחות תלויה בצורה החיצונית של המציאות, וכמה שיותר תלויה במהות הפנימית של המציאות, המהות שמשתנה פחות מאשר המעטפת החיצונית.

הדבר תלוי בעד כמה האדם מבין מהי הצלחה אמיתית.

כאשר ההצלחה מוגדרת כמצב חיצוני מסוים שבו נמצא האדם, הרי שההצלחה הזו אינה אוטומאטית, והרי שלשם הצלחה כזו דרוש מאמץ רב וגם לא בהכרח בטוח שהיא אפשרית.

יחד עם זאת, כאשר האדם מסתכל על המהות הפנימית, דהיינו האדם מסתכל על הרצון הפנימי ביותר שלו, הרצון שבגללו ושממנו נוצר הרצון החיצוני שלו שהמציאות תהיה דווקא בצורה כלשהי, כאשר האדם מזדהה עם הרצון הפנימי ביותר שלו, על ידי זה הוא מגלה כי ההצלחה האמיתית היא בכלל אוטומאטית.

כאשר האדם מתחבר לפנימיות שלו והתלות הרגשית שלו היא פנימית בפנימיות שלו ולא במצב החיצוני של המציאות, על ידי זה האדם מאפשר להצלחה האמיתית להגיע אליו מעצמה. כי ההצלחה האמיתית הפנימית זמינה בכל צורה של מציאות.

ברמה המעשית: הפוך את ההצלחה שלך לפנימית במקום לחיצונית.

הצלחה פנימית = רגש פנימי של האדם שאינו תלוי במצב חיצוני של המציאות.

כאשר ההצלחה הופכת לפנימית לחלוטין, באותו הרגע היא גם כרוכה ב 0 אחוזי מאמץ והיא אוטומאטית לחלוטין.

 

 

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על אימון, אימון אישי, פסיכולוגיה, מטרות ועוד …

הוסף תגובה