הרמת סינוס פתוחה והרמת סינוס סגורה – כל מה שחשוב לדעת

החלטת לבצע השתלת שיניים? הרופא ממליץ על הרמת סינוס? שווה לחשוב פעמיים ושלוש ולבדוק את כל האלטרנטיבות. רפואת השינייים בישראל היא מהמתקדמות בעולם ויש לה הרבה מה להציע. שווה לבצע בדיקה מקיפה ולבדוק היטב למי פונים לניתוח שיניים.

הרמת סינוס פתוחה

הסינוס הוא למעשה חלל בתוך מבנה הגולגולת. הרמת הסינוס מתבצעת כאשר נדרשת השתלת שיניים וחסרה עצם אשר תתמוך בשתל החדש. בתהליך הרמת הסינוס מנקבים חור קטן בלסת החיצונית אשר דרכו מרימים את הרירית שבדפנות הסינוס וממלאים בגרגירי עצם מאדם או מחיה. תופרים את החניכיים ועכשיו כל שנותר הוא להמתין לצמיחתה של עצם חדשה והמיועדת לקלוט את השתלים ולתמוך בהם.

הרמת סינוס סגורה

ההרמה הסגורה נועדה גם היא ליצור מחדש תשתית עצם חזקה מספיק לצמיחה בשיניים החדשות. במקרה הזה מתבצעת קדיחה בעצם דרך חלל הלסת ובכל מקרה נדרשת כמות עצם לפעולה זו. הרמת הסינוס הן בגרסה הפתוחה והן בסגורה, היא ניתוח מורכב הדורש החלמה איטית וקשה לחזור מהר לשגרה.

הניתוח ותופעות הלוואי

הדימום בשני סוגי הניתוחים הוא מסיבי וההחלמה ממנו היא איטית. יחד עם זאת שני הניתוחים הם בעלי סיכויי הצלחה לא ברורים וכבר נחשבים מעט מיושנים. היום ישנן אלטרנטיביות נהדרות כמו למשל השתלת עצם בזאלית למחוסרי עצם. השתלות אשר הוכיחו את עצמן כיעילות, חזקות ועמידות לאורך שנים. עם השתלה בזאלית אין צורך בניתוח הרמת סינוס סגורה או הרמת סינוס פתוחה.

פתרונות בריאותיים מתקדמים ברפואת השיניים

ישראל היא אחת המדינות המתקדמות בעולם בתחום הרפואה ורפואת השיניים. החידושים הם מדהימים ופורצי דרך. מי היה מאמין שיהיה ניתן לבצע השתלת שיניים בטיפול של יום אחד, השתלה דנטלית רגילה והשתלה בזאלית. לעומת ניתוח הרמת סינוס פתוחה או סגורה אשר ההתאוששות ממנו לוקחת זמן, ואין מנוס מיצאיה מהשגרה לכמה ימים לפחות.

פעם אנשים היו מתהלכים ללא שיניים

היום אפשר להיכנס למרפאה ולצאת ממנה כעבור כמה שעות עם פה חדש לגמרי. פעם אנשים היו מתים מדלקת ריאות, היום עם כמה כדורי אנטיביוטיקה וחסלנו את הדלקת. הכל הרבה יותר פשוט היום, אנשים אשר איבדו רגל מתהלכים חופשי עם פרוטזות מתקדמות. הפתרונות רבים וזמינים.

הרמת סינוס סגורה או פתוחה הן מלאכות למקצוענים

צריך להיזהר בכל מה שקשור לרפואת שיניים. ישנם לא מעט שרלטנים בתחום, הם אמנם רופאים ברישיון אבל אבוי, כמה נזק הם מסוגלים לגרום. תחום ההשתלות הוא תחום ספציפי ברפואת שיניים ודורש הרבה מאוד ידע אשר ממנו נהנים אותם רופאים אשר התגברו בהיותם סטודנטים על העצלנות או הדחף ללכת לים במקום לשבת וללמוד. אלו אשר השקיעו, עכשיו מרוויחים.

מרפאה גדולה ובעלת מוניטין

ניתוחים מסוג זה טוב כי התבצעו באחת מהמרפאות הרציניות. מרפאה המעסיקה את טובי הרופאים והמומחים בתחום ההשתלות. חשוב לקבל ייעוץ מקיף עם כל האפשרויות העומדות בפניך, כל סוגי הטיפולים וההשלכות שלהם, זמן ההבראה, זמן ההמתנה בתור לניתוח, הרקע של הרופא המנתח ועוד.

הרמת סינוס פתוחה ותופעות לוואי

תופעות הלוואי הן רבות בהרמת הסינוס, כמו דימום בלתי פוסק, נפיחות, זיהומים שונים ומשונים ועוד. כמובן שהן לא הכרח אבל הן די שכיחות. הלסת עוברת בניתוח סוג של טראומה והיא זקוקה לזמן התאוששות. המטופל יהיה זקוק קרוב לוודאי למשכחי כאבים וליציאה של ימים ארוכים מהשגרה עד לחזרה לתפקוד נורמלי.

הרמת סינוס סגורה והפחד מרופא שיניים

עוד מילדות מרבית האנשים סוחבים אתם פחד מרופא שיניים. כבר בכניסה לחדר הטיפולים הלב מתמלא חרדה, הריחות, הצלילים, הכסא אשר נראה לפעמים כמו כיסא של הנידונים למוות והמברגה החשמלית החופרת בשן בשקדנות ולצליליה הנוראים אנו פוסעים לאט לאט אל כיסא הגהנום.

הרמת סינוס פתוחה ופחד מהרופא הכללי

הפחד הוא לא מהרופא אלא ממה שיש לו להגיד, ההבחנות המקצועיות שלו הכתובות לרוב בכתב יד מאוד לא קריא, הפחד מהבורות והאי וודאות. מרופאי שיניים הפחד גדול עוד יותר, הזריקה, המקלון החופר בשן, שואב הרוק המחזק את תחושת ההשפלה כשהוא תקוע בפה פתוח לרווחה.

פתרונות לפחדנים ולממהרים

השתלת שיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה או בטשטוש עמוק, הכל על פי בחירת הפציינט. עד כדי קח המדע הולך לקראתנו. ללא אובדן ימי עבודה, ללא יציאה מהשגרה. טיפול מהיר, מדויק, ללא תופעות לוואי, ללא דימומים ותופעות בלתי מוכרות. נכנסת בבוקר, אחר הצהריים הפה חדש ושגרת החיים ממשיכה. והכי חשוב, צוות רופאים מיומן, וותיק ומקצועי.

השתלת עצם

נסיגת עצם או ההעלמות המוחלטת שלה, מתרחשת מכמה סיבות, כמו מחלת חניכיים, דלקות חוזרות, אי שמירה על הגיינת הפה וכמובן הזדקנות. השתלת עצם באה לתת פתרון לאפשר את השתלת השיניים. יחד עם זאת חשוב לשמוע מהרופא את ההשלכות והסיכונים בניתוח להשתלת עצם, במה זה כרוך ומהן תופעות הלוואי. השתלה בזאלית היא אלטרנטיבה נהדרת לניתוח השתלת עצם, היא אינה כרוכה בתופעות לוואי, הניתוח מהיר ומדויק.

רק לא שיניים תותבות

ימי התותבות עברו. שיניים תותבות לא רק שיוצרות תדמית לא נעימה, לא רק שהן מאוד לא נוחות, לא בריאות, מזרזות את נסיגת העצם, הן גם מאוד לא אסתטיות ושייכות על פי תדמיתן לעולם של זיקנה. זאת בנוסף למגבלות אכילה של מאכלים מסוימים, החובה לשלוף אותן בלילה ולהניחן בכוס מים ועוד. אין סיבה לשיניים תותבות כאשר הרפואה כל כך התקדמה ומציעה לנו טיפולים כמו השתלה בזאלית שהיא אחד הפתרונות המתקדמים ביותר שיש היום לעולם הרפואה להציע.

חסרה עצם? היום זאת כבר לא בעיה

גם במחסור קיצוני של עצם, השתלה בזאלית היא פתרון טוב, אמין, חזק ויציב לאורך שנים רבות. ללא סיכונים, תופעות לוואי ויציאה מהשגרה ומהנוחות. השתלה בזאלית תשנה את איכות חייך מן הקצה אל הקצה ותחזיר לך את ההתנהלות הנורמלית ואיכות חייך. שוב אפשר לחייך בפה מלא, לאכול חופשי, ולהרגיש כאחד האדם, ברוח צעירה ובתחושת בריאות.

מרפאה רצינית עושה עבודה רצינית

לניתוח השתלה בזאלית יש להקפיד לבחור במרפאה רצינית עם רופאים בניסיון של שנים, לקבל ייעוץ מעמיק, הצעת מחיר בדרך כלל מאוד משתלמת, ולצאת אחרי יום אחד לדרך חדשה עם שיניים חדשות. השתלה בזאלית הוכיחה את עצמה, היום היא בגדר עובדה מוגמרת עם אלפי לקוחות מאוד מרוצים.

השתלה בהרדמה

ההרדמה בטיפולי שיניים, עם השנים מסתברת כיעילה מאוד, גם כפתרון מושלם לבעית החרדה אשר ממנה סובלים מטופלים רבים ובעיקר לנוחות הטיפול אשר לא פעם הוא מורכב ביותר, לוקח זמן ודורש ריכוז ממושך. כאשר הפציינט רדום ופיו פתוח לרווחה, הטיפול נעשה יותר נוח ויותר מהיר. במקום אינסוף ריצות אל רופא השיניים, כאבים לאורך זמן, סתימות, טיפולי שורש, עקירות והדרך אל השתלות בלתי נמנעות.

האלטרנטיבה להרמת סינוס סגורה או הרמת סינוס פתוחה

ההשתלה הבזאלית היא האלטרנטיבה הטובה ביותר. מרפאה בעלת מוניטין עם שנות ניסיון והתמחות ספציפית בהשתלות, רופא או רופאה ידועים אשר אפשר לקרוא עליהם בצורה ברורה בגוגל, שירות אמין, איכותי, מחירים הוגנים ומשתלמים, כל אלה הם הסממנים של המקום הנכון.

הוסף תגובה