השלבים אשר עובר הזוג עד לקבלה הסופית של עבודתם

כאשר מגיע אלינו זוג לפגישה, הדבר הראשון שאנו מציינים בפניהם, זו העובדה שאת הדרך הכי ארוכה בכל שלב האירוע הם עוברים איתנו. מהאולם הם נפרדים באותו הערב, כנ"ל גם לגבי הדי.גי', כל נותני השירותים נעלמים לאחר האירוע ורק הצלמים נשארים ליחסים ארוכי טווח.

כל התוצאה הסופית של הארוע נשמרת כל גבי כרטיס זיכרון (שעובר גיבויים רבים, כמובן!).

וכל הסרט על גבי הגלם שנערך לאחר מכן.

עבודת הצילום היא המזכרת שלנו מכל חוויותינו במשך השנים, זו הדרך העיקרית להביט בתמונות ולהזכר בדברים הטובים.

בשלב הראשון, לאחר האירוע, מגבים במיידית את כל כרטיסי הזיכרון של התמונות, וכן את חומרי הגלם של צילום הוידאו.

לאחר מכן, מורידים את התמונות למחשב, ובמקרה שלנו, כל התמונות יורדות לאתר האינטרנט שלנו, וכך יכול הזוכ לצפות בתמונות, ולהעביר את שם המשתמש ואת הקוד הסודי לכל משפחתו וחבריו, וגם הם יכולים להנות מהתמונות ולראות את עצמם.

כמו כן, ניתן לבחור את כל התמונות לאלבום הדיגיטלי דרך האתר, בדרך כלל עבודה זו מיועדת לכלה, מכיוון שבדרך כלל הן אילה שבוחרות את התמונות, שמחולקות לפי קטגוריות, כגון: הכנות, צילומי חוץ, מפגש, חופה וכו…

השלב השני, סרט הוידאו עובר לעריכה, אנו מבקשים מהזוגות לתת לנו רשימת שירים אהובה, מכיוון שאת סרט ה-DVD רואים במשך שנים רבות, וכך אנו מייעצים לבחור מוסיקה שנשארת עדכנית, וכמובן שירים שהזוג מתחבר אליהם, וכך אנו עורכים את הסרט על פי השירים, על פי הביטים של המוסיקה, ועל פי הסדר הכרונולוגי של הארוע.

השלב השלישי, בחירת התמונות לאלבום הדיגיטלי, ככל שבוחרים מהר את התמונות, כך תחילת העבודה על האלבום מתבצעת. העיצוב של האלבום נקבע על ידי הזוג, יש כמה סוגי עיצוב, סוגי דפים, כריכות. עיצוב האלבום נמשך בדרך כלל עד כחודש מיום בחירת התמונות. יש זוגות שבחירת התמונות לאישור דפי האלבום נמשכות הרבה זמן. כל דף מהאלבום עובר את האישור הסופי של הזוג.

לאחר שהכל מאושר יוצא האלבום להדפסה וזו בעצם התוצאה הסופית של הארוע.

השלב הרביעי, זהו השלב הסופי שבו בוחרים את ההגדלות, פיתוחי תמונות נוספות, העתקי דיסקים ועוד בקשות….

אילו פחות או יותר כל השלבים שהזוג עובר עם הצלם, כמו שאמרתי, יחסים ארוכי טווח.

הצילום הוא החשוב מכולם, לאחר ששכחנו את כל שעבר, רק התמונות יזכירו לנו את העבר, ואם התמונות טובות כל-כך, תוכלו להזכר באווירה שאפפה אותכם ובתחושה שליוותה אותכם.

מזל טוב.

הוסף תגובה