זכרו את הרגעים המרגשים

זכרו את הרגעים המרגשים יום יום: הנציחו את החתונה באלבום דיגיטלי  

אתם מתחתנים וההתרגשות בשיאה. אתם בעיצומן של ההכנות והסידורים וכבר לא יכולים לנשום מתוך לחץ. יש כל כך הרבה דברים לסדר ולסגור! אולם, מפיק אירועים, די ג'יי, קייטרינג, משקאות, סידורי פרחים; צריך לעצב הזמנות ולשלוח אותן למוזמנים; צריך לעבוד על סידור הישיבה ולשים לב שלא מושיבים את הדודה מהגליל ליד בני הדודים של אבא מדרגה שלישית כי הם לא מדברים כבר עשרים שנה; וכמובן, צריך לבחור שמלה לכלה, חליפה לחתן ובגדים מעוצבים לאחיינים הקטנים שיפזרו את עלי השושנים  בדרך לחופה. ובתוך כל הבלגן, צריך לנסות לא לצאת מדעתכם וחס וחלילה לבטל את החתונה בגלל התאמת צבעים לא נכונה של המפות והמפיות.

 

וכאילו כל זה לא מספיק, אתם צריכים גם לבחור צלם, ולמהדרין מבינכם, גם צלם סטילס וגם צלם וידאו. אחרת, איך תזכרו את הרגעים המרגשים מיום החתונה? סביר להניח שתהיו כל כך בעננים, או לחלופין כל כך המומים מעוצמת האירוע, שהוא יחלוף כל כך מהר ובבליל של רגשות, מראות מקוטעים, ונשיקות נרגשות מהסבים והסבתות, שלא יישארו לכם הרבה זיכרונות ברורים. תמונות הן כמובן דרך מצוינת לתעד ולתפוס רגעים משמחים, מרגשים, משעשעים ומביכים. נכון? או שאולי לא נכון? עם יד על הלב: כמה פעמים אתם חושבים שתסכלו בתמונות? יכול להיות שתעלו אותן לפייסבוק או לאתר אחר המאפשר העלאת תמונות, אך לאחר שהחברים יסתכלו ויגיבו ואתם תעברו עליהן פעם או פעמיים, סביר להניח שלא תסתכלו בהם שוב. הימים חולפים, יש אירועים נוספים, מתווספות עוד תמונות וכך התמונות מהחתונה, ואיתן הזיכרונות, הולכים ונדחקים לאחור. איך בכל זאת תוכלו לדאוג לכך שהזיכרונות נשארים אתכם? יש פתרון מצוין לכך: אלבום דיגיטלי מעוצב לתמונות החתונה.

 

אלבום דיגיטלי של החתונה: הפתרון המעוצב להנצחת האירוע

מהו אלבום דיגיטלי? מדובר באלבום תמונות, אך לא מהסוג שאתם מכירים. בעבר, אנשים היו מסדרים תמונות באלבומים עם כריכת עור  או קרטון, רושמים לצד התמונה את התאריך, האירוע  והמצולמים, ואז נותנים לאלבום להעלות אבק באחת הפינות הנידחות בבית. כיום, כאמור, עידן המידע והטכנולוגיה מאפשרים לנו להעלות תמונות לרשת, אך האובססיה שהתפתחה לכך גורם לכל אלבום שאתם יוצרים ברשת להתיישן תוך יומיים ברגע שאתם מעלים תמונות חדשות. לכן, הדרך הטובה ביותר לזכור את בחתונה היא באמצעות אלבום דיגיטלי. מדובר יותר מכל בספר מעוצב שהוא הרבה יותר מאלבום: הוא מהווה חוויה משלימה לאירוע שתוכלו למקם בפינה אסטרטגית בבית ולדפדף בה כאוות נפשכם מתי שתרצו. אפשר אפילו להדפיס כמה עותקים מהאלבום ולחלק למשפחה ולחברים, שייזכרו יחד אתכם.

איך תיצרו לעצמכם אלבום דיגיטלי עם תמונות החתונה?

ישנן שתי אפשרויות. תוכלו למצוא ברשת אתרים רבים של חברות המתמחות בעיצוב הפקה והדפסת אלבומים דיגיטליים, אשר יאפשרו לכם להוריד תוכנה לעיצוב. בתמונה זו תוכלו לעצב את האלבום עצמאית: להעלות את התמונות המבוקשות, לבחור רקע, להקטין ולהגדיל את התמונות, לשחק עם הגוונים, לבחור מסגרות לתמונות ולקשט את הדפים בשלל עיטורים. לאחר שתסיימו להשתעשע עם התוכנה ולעצב את האלבום, תוכלו לשלוח אותו לחברה והיא תדפיס אותו עבורכם.

לחלופין, אם אתם מעוניינים שהאלבום ייצא מושלם, ניתן למסור את התמונות למעצב גרפי שמתמחה בעיצוב אלבומים דיגיטליים לחתונות, לדבר אתו על הקונספט העיצובי, הצבעים המבוקשים לאלבום, גודל התמונות, מיקום התמונות וכו', והוא יעצב עבורכם את האלבום. אם תבחרו בדרך זו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו אלבום יפהפה, מושקע ומקצועי. אז קדימה, למה אתם מחכים? בחרו את התמונות היפות והשקיעו בהכנת אלבום דיגיטלי שינציח את האירוע הגדול של חייכם.  

הוסף תגובה