חבר, איך תעבור בהצלחה את הפגישה הראשונה??

הפגישה הראשונה היא שלב קריטי  ברזי הפיתוי. אם אתה עושה את זה נכון , אתה גם תהנה וגם תאפשר ביסוס  לקשר עתידי. אך, אם אתה עושה את זה לא נכון ,רוב הסיכויים שלא תראה  אותה שוב.

אז, מה לעשות כדי שהיא לא תשכח אותך לאחר הפגישה הראשונה ?

1 . עוד לפני הפגישה, כשאתה מתקשר אליה , יום עד שלושה ימים לאחר שקיבלת את הטלפון שלה, אל תבזבז זמן בטלפון, תהייה ישיר, שאל בשלומה, תאמר שאין לך הרבה זמן אך רצית לשמוע אותה ולהציע לה לבוא לשתות איתך משהו. תתאמו יום מפגש ותנתק. (כך אתה עושה רושם של בן אדם עסוק ובוודאי מעניין ומסקרן)

2.בפגישה ראשונה,  חשוב לקחת אותה למקום בו אתה מרגיש בנוח, מכירים אותך שם, כך תהייה במלוא הביטחון העצמי שלך. יחד עם זאת, אל תשכח שזה לא ראיון עבודה ואל תנסה לתכנן את תכני השיחה מראש, אתה תמנע מעצמך הנאה ותבטל את הזרימה הטבעית של השיחה. פרט חשוב, תכבד את עצמך ואל תחכה לה יותר מ 20 דקות אם היא לא התקשרה להודיע על האיחור.

 

3. אתה זוכר את המסיבה הראשונה ? הנהיגה הראשונה לבדך ? את הנשיקה הראשונה ? כן בוודאי שאתה זוכר……  לפעם ראשונה יש טעם אחר, בלתי נשכח…..
הזמן אותה ל "פעם ראשונה". תנסה לדעת על משהו שהיא אף פעם לא עשתה, או גלידה שלא טעמה, כל דבר הכי קטן שיהיה עבורה "פעם ראשונה" . בפעמים הבאות  שהיא תאכל או תעשה את אותו הדבר, שמך יתחבר בזיכרון שלה.

4. השיחה – היזכר  בשיחות הקודמות שהיו לך איתה (בטלפון, במייל ועוד). תשחזר את אשר סיפרה לך, את מה שהצחיק אותה, מה ריגש אותה, כל פרט כזה מהווה בסיס לשיחת בפגישה הראשונה. היא תבין שאתה בן אדם קשוב ואכפתי. 
בנוסף, היזהר  מנטייה בפגישה הראשונה לדבר יותר מדיי, לעשות יותר מדיי כדי להרשים את ה"גברת" במקום להיות קשוב לדבריה.

5. לאישה נטייה לבחון אותך. נסה להיות רגוע כי לאבד את השלווה שלך זה גם לאבד אותה. לבחון אותך, זהו האמצעי  היחיד שלה לדעת שאתה מתאים לה. כשאתה מרגיש שהיא "מנסה אותך", אל תיתן לה להוריד אותך מאיזון. שלוט בנשימות שלך, בטון הקול שלך ובכלל תישאר "קול"

6.  ברור לך שהרגע לנשק אותה צריך לבוא מיוזמתך. יחד עם זאת, קל ברגע הכי קריטי להרגיש את פחד הכישלון עד כדי אי יכולות לנקות יוזמה. אישה תעדיף לראות אותך קופא במקום מאשר ליזום היא בעצמה. יכול להיות שהיא תהייה מאוכזבת אם לא העזת  אך אכזבתה לא תביא אותה ליזום. תעשה את הצעד הראשון , היא כבר תשתף איתך פעולה ותוריד את הלחץ שלך.

ובכן, ציידתי אותך בכמה עצות  כדי לעזור לך להפוך את  "הפגישה הראשונה  "  לפגישה שתשאיר לה טעם של עוד……

בהצלחה,

בריז'יט

הוסף תגובה