גיימרים יקרים, הרגע הגדול הגיע! קונסולות המשחק החדשות של SONY  ו- Microsoft  עושות כבר את דרכן ובעוד שבועות ספורים ינחתו, אחרי ציפייה ארוכה, ה-5 PlayStation, ה-Xbox Series S  וה- Xbox Series X בחנויות בישראל.

קטגורית Hue של חברת התאורה Philips, המיובאת ארצה בלעדית על ידי טופ אודיו, מציעה מוצרים שישדרגו בכמה רמות את עוצמת חווית המשחק, על ידי הקרנת אפקטים מרהיבים של תאורה שמסונכרנים לתוכן והופכים אותו לשובה לב, חי ודינמי מאי פעם. 

התקני ה- Philips Hue Play אלגנטיים ומשתלבים היטב עם עיצוב המסך וקונסולות המשחק. הודות ליותר מ-16 מיליון צבעים שהם מייצרים, נוצרים אפקטים משתנים של תאורה על גבי הקיר שמעצימים לאין ערוך את הדרמה ובתוך כך את החוויה כולה. רכיב ה-Philips Hue HDMI Sync Box הוא שמסנכרן בין תאורת ה-Hue Play ושלל גופי התאורה של משפחת Hue לתוכן ומאפשר לגוון ולעוצמת התאורה להשתנות בהתאם למוקרן על גבי המסך בכל רגע נתון. ניתן לחבר כל נורה ממשפחת Hue ל- “Sync Box” ולהנות מהחוויה בכל חלל החדר.

מחירים:

Philips Hue Play: החל מ-330 ₪, Philips Hue HDMI Sync Box: 1,390 ₪, Philips Hue Go: 390 ש״ח, Philips Hue Bloom – 380 ש״ח, Philips Hue Gradiant :LightStrip החל מ-990 ש״ח 

*את המוצרים ניתן לרכוש  בחנות המקוונת שבאתר טופ אודיו.

טופ אודיו- רחוב משכית 26, הרצליה פיתוח

אתר: www.topaudio.co.il -חנות מקוונת: store.topaudio.co.il

הוסף תגובה