חוק המשיכה- תן לו לעבוד בשבילך

 חוק המשיכה מגיב לויבראציות שאתה מיצר ושולח אל החלל. תקבל יותר ויבראציות ממה שאתה מיצר בין אם תרצה בכך ובין אם לא. חוק המשיכה לא מחליט אם מה שחוזר אליך הוא טוב או לא, הוא פשוט מגיב לויבראציות שאתה מייצר. 
בשבת בבוקר התעוררתי וגיליתי שמש חורף קרה בוהקת בשמיים כחולים. התלבשתי בבגדים חמים ויצאתי להליכה בים. זאת הייתה הזדמנות עבורי להיות לבד ולחשוב. הים היה שקט וכחול. החול היה זהוב ופריך. בעודי צועדת לאורך החוף בקור ובשקט, שאלתי את עצמי איפה אני היום.  איפה הייתי לפני שנה. איפה אני רוצה להיות בעוד שנה. לפני שנה זרקתי לחלל העולם משאלה, יצרתי ויבראציה- הרגשתי שחסר לי משהו. לא ידעתי להגדיר ולפענח מהו הדבר. ביקשתי להבין מהו הדבר שחסר לי ואותו אני מחפשת. 
לאחר שהפקדתי את השאלה בחלל היקום, דימיתי לעצמי תמונה בה אני מוקפת חום, אנשים טובים ומסורים שרוצים לעזור לי למצוא בתוכי תחושת  הגשמה עצמית, להצליח ולמצוא את ההצלחה, ולהזכיר לי מדי יום להיות פתוחה להזדמנות שעשויה להציג את עצמה בפני.
  
מאז מדי בוקר אני מתעוררת עם הידיעה שתשובה למשאלה שלי תגיע. הדבר נותן לי תחושת שלווה. מצאתי שנעשיתי יותר רגועה ושקטה. חייכתי יותר והיססתי פחות לדבר עם זרים וגם להציע להם את עזרתי כאשר נדרשה עזרה. שמרתי על 'ראש פתוח' 
היקום הגיב אלי בנדיבות. אנשים טובים ונדיבים הגיעו אל חיי. יחד פתחנו במסע נפלא של צמיחה אישית הארה והצלחה מדהימה.  
עבר עלי חודש לחוץ במיוחד בעבודה, מה שכמובן  גרם לי ללחץ רב. מחשבות על כך שאף אין לי מספיק זמן, שיש לי כל כך הרבה דברים להספיק ולעשות, אני לבדי בעניין הזה, הכול אני צריכה לעשות לבד,  וכו' וכו'… נקלעתי לצורת מחשבה שאני מדרדרת והפכתי מרוכזת במאבק התמודדות עם הזמן.  הויבראציות השליליות משכו עוד ועוד ויבראציות  שליליות והפכו לכדור שלג מתגלגל. אני עצמי יצרתי מעגל שוטה של התרחשויות גרועות.  
בורכנו ביכולת לשלוט במחשבות שלנו. אנחנו יכולים לבחור מה לחשוב ומה לא לחשוב. וכך מול הים הנפלא והאין סופי הבנתי שאני יוצרת מציאות עם החשיבה השלילית שלי. היקום רק החזיר לי את מה שאני שדרתי אליו. 
עצום את עיניך, ננשום עמוק, שב בשקט ותרגיש-  המחשבות שלנו הן כמו עננים בשמיים. הן באות משום מקום ועוברות הלאה. המחשבות נחשבות. אנחנו נחשבים ע'י המחשבות. לא ניתן לגרום למחשבה לא להיות. אם מחשבה צצה ועלתה במוחנו היא כבר שם. אנחנו מתעוררים בבוקר, פוקחים עיניים, הופ כבר נחשבה מחשבה במוחנו. וכאן השאלה הגדולה: מה אנחנו עושים עם המחשבות. צצה מחשבה קשה- האם אני מטפחת אותה, משקה אותה מחממת אותה מרחמת על עצמי ומתנחמת בה? או האם אני הודפת אותה הלאה, מחזירה אותה אל היקום? זה כל הסיפור- בידי הבחירה והשליטה אילו מחשבות שצצות במוחי לטפח ואילו מחשבות להכחיד. חוק המשיכה לא עושה הבחנות בין טוב לרע. טוב ורע הם ערכים אנושיים. חוק המשיכה רק קולט את האנרגיות שאתה משחרר ומחזיר אותן אליך פי כמה וכמה.       
בדרך הביתה החלטתי  שאני חייבת לשנות את מהלך המחשבות שלי. אני חייבת להזמין דברים חיוביים לחיי. בחרתי לא להתמקד במטלות העבודה היומיות אלא להתמקד בחיי ובאנשים שחשובים לי. בליתי את שאר היום בחיק משפחתי וחברים.  החזרתי את עצמי למטרה האמיתית שלי. להתמקד באחרים וללמוד לראות ולהעריך את ערכם לעולם ובתוך כך ליצור לעצמי מציאות טובה. 
חשוב לזכור שיש לך היכולת ליצר לעצמך את המציאות. כי מציאות היא לא מצב נתון 'אובייקטיבי'. אתה חובש משקפיים ורודים העולם נראה לך יפה. אם תחבוש משקפיים אפורים העולם יראה לך דל ועגום. המציאות שלך היא העולם שאתה בוחר לייצר לעצמך- אתה מייצר מחשבות חיוביות, היקום מחזיר לך אנרגיות חיוביות, ובגדול. אם אתה משגר ליקום מחשבות שליליות אתה מקבל בחזרה עולם עגום וקשה- כעס, רגשות מרים, לחץ, בדידות ופחד. אם אתה חושב שחסרים לך דברים, שאין לך כסף או אהבה- היקום יחזיר לך בדידות או עוני. אם תחשוב שאתה נאהב ויש לך כל מה שדרוש לך היקום יחזיר לך אושר ואהבה.  זכור, הכוח בידך 

הוסף תגובה