חשיבות מנעולי כספת בבתים

חשיבות מנעולי כספת בבתים

היתרונות בהתקנת מנעול כספת על מתחריו
מנעול ג'ואל לכאורה מנעול מתוגבר המורכב בחלקה האמצעי עליון בדלת הבית. חשיבות הרכבתו של מנעול העליון
היא הענקת הגנה חשובה מאוד. ישנם סיבוכים בפתיחתו בקידוח לדוגמת מנעולים רבים, בשכפול המפתח שיש,
או בפריצת הציר בלום.

איזה יתרונות מנעול הכספת בשונה מנעולים קיימים

מפתח הג'ואל – הרבה קושי להטביע את מפתח המנעול בפלסטלינה, להבדיל מפתחות של מנעולים שונים. יצירת העתק של המפתח מצריך דיוק רב הרבה יותר משל מפתחות אחרים משוכפלים. אבל מנעולן בבאר שבע יודע את התכניקות הללו.

פתיחת המנעול מכשור עדין – פריצתו של מנעול הג'ואל בדגדוג (הכנסת סיכות לתוך המנעול) וכיוון הלוחיות לפריצת הג'ואל,כמעט בלתי אפשרי במנעול הג'ואל. בעיקר לפורצים הקשים בארץ.

פיצוח הג'ואל בקידוח – פריצת מנעול כספת בכרסום מסובך הרבה יותר מפיצוח צילינדר וגם צילינדר נפץ. הגישה להמצאות הכרסום קשה בפועל, הפתיחה לוקחת זמן רב יותר ומאלצת מכשירי פריצה לפיצוחה.

כירסום מנעול כספת בלום – נזק דלתנו בברזלים למעשה פיצוח מאוד אלימה. מנעול הכספת מצוייד בשלושה ברזלים מסיבים המולבשים אל המשקופים בדלת. לעומת מנעולים חלופיים אחרים המיוצרים בבריח אחד. פריסתו של הבריח הבודד
בפועל חלשה יותר וקלה לעתים יותר לפריצה בלום. מנעול ג'ואל ייתן לנו עוד הרבה זמן לעיכוב הפורץ בפתיחה בלום.

הרכבתו ואיזונו של מנעול העליון – הרכבתו של מנעול כספת בפועל אל תוך דלתנו. הנגיעה אליו קשה לא מעט יותר להבדיל יתר המנעולים כספת הקיימים, שבפועל קיבועם נעשית חיצונית בתוך הדלת ומביאה נגיעה קלה לפתיחה ולמשחק עם הג'ואל מנעולן באשדוד מחברתנו מתמחה בתחום.

מנעול כספת – שומר הראש האישי שלי ולכאורה, בכל מקום בו נחוץ לנו להרכיב בדלת מיגון מקורי עם הקיים וגם ייחודי, מנעול עליון כביכול התשובה הנחוצה. בבית, במחסן,
במשרד, בעסק ובכל אזור אחר הטוב לנו לשמור מפני מגנבים החומדים את ממוננו.

הוסף תגובה