חשיפה בינלאומית לאטרקציה או נקודת העניין שלך באתר הוסף את הנקודה שלך

ברצוני להציג בפנייך את אתר המידע הוסף את הנקודה שלך שהינו אתר מידע אינפורמטיבי בינלאומי ב-65 שפות עם כ-235 סיווגים אשר כולם מופיעים על גבי מפה אינטרקטיבית והוא שונה מכל אתר מפה שהיכרת עד היום.

האתר מהווה פלטפורמה מצוינת לבעלי עסקים, בעלי אטרקציות ומיזמים תיירותיים בכל רחבי העולם ולחשוף את עצמך בפני גולשים פוטנציאלים ולקדם את החשיפה, השיווק והמכירות שלהם.

הוסף את הנקודה שלך מציע לך אפשרות לצרף את נקודות ואתרים שיהיו מחוברים אליו ישמשו לצרכים רבים של גולשים בתחום התיירות, פנאי ונופש  האתר יאפשר בניית מסלולים והזמנת שירותים וכן לבניית ספר טיולים אישי.

 ישנו עולם נוסף:  אנרגיה ירוקה נעשה בשיתוף אתר ECOSEED שהינה חברת מידע גדולה בתחומה שבה ימופו כל הנקודות הירוקות בנושאי פרויקטים וחברות. בקרוב יהיו עולמות נוספים. תעסוקה, צרכנות, תחבורה, לימודים, קופונים ועוד.

עד היום יש באתר כ- 6.5 מיליון דפי מידע על נקודות עניין בעולם  ב-19 שפות פופולאריות  שהכניסו 611 כותבים ( מדריכי טיולים, עמותות תיירות, חברות מיידע , ארגונים של שרותי תיירות, בעלי עניין ). באתר כ-19 ספריות עם כ-235 סיווגים משניים אשר יורחבו בהמשך בהתאם לצרכים ובקשות.

אנו מזמינים אותך להצטרף  ל- הוסף את הנקודה שלך  ללא עלות כספית מצדך ולחשוף את עצמך בפני מאות מיליוני גולשים מכל רחבי העולם.

 

ניתן להירשם ולהזרים מידע באופן ידני.

בכמויות מידע גדולות,  ניתן להעביר מידע בקובץ XML   המכיל מידע על מיקום (LAN LAT) אפשרויות התקשרות (אם צריך) , מידע על נקודת העניין עם תמונות ועוד. לידיעתך, ישנם גופים תיירותיים שהזרימו בין אלפים, למאות אלפי נקודות עניין בתחום.

בונוסים חינמים נוספים

 למזרימי המיידע: קידום ופרסום ומתן קרדיט לנותן הנקודה ( שם וקישור במקום המיועד לכך)

פיתוח חדשני באתר הוסף את הנקודה שלך 

בקרוב יהיה ניתן לעקוב אחרי המידע גם בטלפונים סלולארים באמצעות פיתוח יחודי שיוטמע

הוסף את הנקודה שלך  אשר הינו האתר הראשון בעולם המאפשר לגולשים שלך לבחור את התוכן ולשלוח אותו לסלולארי שלהם.

לדוגמא, הגולשים יכולים בחור מתוך הסלולארי שלהם מידע על 255,000 בתי מלון בעולם או סתם על דיל טוב , להנות ממסלולי טיול או לבחור נקודות עניין קרובות ועוד ועוד.

נשמח להיות איתך בקשר ולסייע בכל פנייה.

בברכה,

ארז ניניו  ויאיר בר זוהר 

עורכים ומייסדים הוסף את הנקודה שלך

הוסף את הנקודה שלך – addyourpoint.com 

הוסף תגובה