טיפים יעילים לשיווק דיגיטלי עבור מעצבי פנים חלק א'

חלפו הימים שבהם אנשים נהגו לחקור מגזינים או ספרים כדי לקבל השראה לעיצוב פנים.
האינטרנט הפך למקור העיקרי לקבל רעיונות בכל נושא שהוא. כבעלי עסקים,המשמעות היא שלקוחות פוטנציאליים גולשים ב- גוגל מדי יום כדי לקבל השראה לעיצוב פנים.
כבעלי עסק בתחום עיצוב פנים, השאלה הראשונה שעליכם לשאול היא איך נגיע ללקוחות ונציג להם את שירותי עיצוב הפנים שלנו ?
הדרך הטובה ביותר היא שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי יכול להציע לעסק שלך בעיצוב פנים הרבה יתרונות שאין בשיווק הרגיל שהכרנו.
שיווק בדיגיטל יכול לעזור להציג את עבודות שלך לפגוש את הלקוחות פוטנציאליים, למשוך מבקרים חדשים ולקבל יותר לידים עסקיים והכול דרך המחשב או הסמארטפון . האתגר היחיד הוא להבטיח שאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שאתם משתמש בה תהיה יעילה מספיק בכדי להשיג ולבצע אופטימיזציה של כל הדברים האלה יחד.
להלן כמה טיפים לשיווק דיגיטלי שעליכם להשתמש בהם בשנת 2020:

אתר אינטרנט יעיל:

בשיווק דיגיטלי ישנם מגוון ערוצי שיווק אך נקודת האינטראקציה הראשונה בין עסק ללקוח היא אתר פונקציונלי. זה המקום אליו אנשים הולכים ללמוד יותר על העסק שלך ועל מי שאתה. אתר האינטרנט שלך הוא מבוא לשירותיך וחלון ראווה של עבודותיך. זכור, תיק העבודות שלך הוא חלק חשוב מהאתר העסקי שלך. הקפד להוסיף כמה תמונות מקצועיות המציגות את עבודותיך הטובות ביותר.

פתחו בלוג באתר:

כתיבת בלוג היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחלוק את המומחיות והכישרון שלך. פתח בלוג ועדכן בו תכנים פעם או פעמיים בכל שבוע לקבלת תוצאות מיטביות. אתה יכול לכתוב כל דבר בבלוג שלך שאתה רוצה לכתוב, אתה יכול לכתוב על השירותים שלך, לשתף פרויקטים קודמים או ניתוחי מקרה או פשוט טיפים לעיצוב הבית. חשוב להיות מקצועי ולפרסם דברים משמעותיים בלבד. ודא שהקהל שלך מבין עד כמה אתה מנוסה מאוד בתחום שלך באמצעות התכנים שלך.

מחוברים לעסק, חברת מדיה המתמחה בשיווק ומיתוג בכל ערוצי הדיגיטל, לחברות בתחום האדריכלות, עיצוב פנים ובניה בישראל.
בין מגוון השירותים שלנו, אנו יוצרים ומפיקים תוכן שיווקי, סרטי תדמית ותוכניות רשת דיגיטליות לקהלי יעד פרטיים ועיסקיים בתחומי העיצוב והבניה בישראל.
חלק מההפקות שלנו זכו להתפרסם בערוצי הטלוויזיה ופלטפורמות דיגיטליות מובילות בתחומי אדריכלות ועיצוב פנים.
תוכלו להנות מהפורטל שלנו המציג את תוכניות הרשת על אדריכלים, מעצבי פנים, מפקחי בניה, יזמים וחברות מסחריות מהמובילים בתחום התכנון והעיצוב בישראל.

הוסף תגובה