טיפים יעילים לשיווק דיגיטלי עבור מעצבי פנים-חלק ב’

השתמש במדיה החברתית:

אם אין לך חשבון עסקי במדיה החברתית, צרו חשבון עכשיו! בתחום שלך מומלץ אינסטגרם ופייסבוק כמובן פתיחת חשבונות במדיה החברתית היא לגמרי בחינם ודרך נהדרת לשמור על קשר עם קהל היעד והלידים שלכם. העלה את תמונות הפרויקטים הטובים ביותר שלך עם תוכן מעניין כדי למשוך את תשומת ליבם של העוקבים שלך. פרסם תמונות של הפרויקטים הנוכחיים שלך עם תיוג רלוונטי. אם העוקבים שלך ימצאו את הפוסטים שלך אטרקטיביים, הם עשויים לשתף אותם גם עם העוקבים שלהם!
Pinterest אינה פלטפורמה של מדיה חברתית, אך זוהי נקודה נהדרת למעצבי פנים. צור לוחות עם תמונות של בתים וחדרים מעוצבים היטב כולל הפרויקטים שלך בעבר והווה.
השתמש בכוח הווידיאו:

שילוב של וידיאו בתכנית השיווק הדיגיטלית שלך הוא הכרחי ומאוד מומלץ בשיווק הדיגיטלי בשנת 2020. אחד היתרונות העיקריים של השימוש בוידאו הוא שהם מדורגים גבוה בתוצאות של מנועי חיפוש בעצמם מבלי שתצטרכו להתאמץ בקידום האורגני שלהם. נסה לשפר את איכות של המותג שלך באמצעות סרטונים יצירתיים. ערוך סרטון היכרות המסביר את גישתך בתחום עיצוב פנים ושתף אותו ב- YouTube.
נסה להציג את עבודותיך או העיצובים שלך באמצעות מדיומים חזותיים ולהגדיל את הנראות והפרופיל הכללי שלך. אם תרצה, אתה יכול לשתף סרטונים אלה בפלטפורמות של מדיה חברתית או להשתמש בהם בפוסטים בבלוג שלך כדי לשפר את ה- SEO שלך (אופטימיזציה למנועי רשת חברתית) ולהניע יותר ויותר תנועה לאתר העסקי שלך.

שמור על המוניטין שלך:
אין ספק שהתוכן השיווקי המשפיע ביותר על העסק שלך נוצר על ידי קהל הלקוחות שלך, ולא אתה. ביקורות מקוונות הניתנות על ידי לקוחותיך פועלות כהערכה כנה של מאמציך ופרויקטים שביצעת בעבר.

הוסף תגובה