טיפים לבדיקת רכב לפני רכישה

טיפים לבדיקת רכב לפני רכישה

טיפים לבדיקת רכב לפני רכישה

אם אתם מתכננים רכישת רכב, הרי שחשוב לבצע כמה בדיקות מקדימות על מנת להבטיח קנייה מוצלחת. ריכזנו את עבורכם טיפים לבדיקת רכב לפני רכישה מועילים וחיוניים והרי הם לפניכם.

בעלות – האם מוכר הרכב הינו הבעלים שלו וכן מומלץ לבדוק האם מדובר באדם פרטי או שמא הסחור רכבים. ההיסטוריה של הרכב מהווה מרכיב חשוב בנוגע לרמת הסחירות שלו. רכב שהיה בהשכרה, שימוש כמונית או היה שייך לחברה, מחייב בדיקה מקיפה לגבי רמת השימוש בו. 

בדיקת תקינות – ביצוע בדיקת הרכב באופן עצמאי, הינה בגדר חובה. חשוב לגשת למכון בדיקה מורשה ומוסמך שיבצע עבורכם בדיקה ידנית וממוחשבת. הבדיקות יספקו מידע לגבי תקינות מערכות הרכב בהן: הבלמים, תיבת ההילוכים, רמת פליטת מזהמים ועוד. הבדיקה הידנית תאתר רכב שעבר תאונה או תיקונים שיעידו על היסטוריה בעייתית שאמורה להדליק נורה אשומה.

היסטוריית טיפולים – היסטוריית טיפולים מספקת מידע חיוני אודות הרכב שאתם עתידים לרכוש. את הנתונים ניתן לקבל במוסך בו טופל הרכב. 

קליומטראז' – קילוממטארז' נמוף מהווה יתרון, ישנם מצבים בהם ברכבים ישנים במיוחד או ברכבים ששימשו כמוניות, מבוצע שינוי של הקילומטראז' ולכן חשוב לשיום לב כאשר מספר הקלימוטריפ שנסע הרכב הינו נמוך באופן מחשיד.

עיקול או שיעבוד – בעת בדיקת הרכב במשרד הרישוי, חשוב לבדוק האם ישנם עיקולים או שיעבודים הרשומים על הרכב. 

שם בעל הרכב – בדקו על שם מי רשום הרכב ברישיון הרכב ובכל מצב בו אין התאמה בין המוכר לבין שם בעל הרכב, אל תבצעו רכישה.

נהיגת מבחן – ערכו נסיעת מבחן על הרכב טרם הרכישה וניתן אף לבתע נסיעה על רכב אחר מאותו הדגם ומאותה השנה ולקבל מושג אודות איכות הנסיעה.

לראות את הרכב – מומלץ להגיע לפגישה הראשונה עם בעל הרכב ולראות את הרכב בשעות היום על מנת לקבל תמונה וויזואלית אופטימלית ולמנוע הפתעות ואכזבות בלתי צפויות.

בדיקת שם בעל הרכב – ניתן לבדוק את שם בעל הרכב באינטרנט ולמצוא האם אין איזכורים או פסקי דין הנוגעים למכירת רכב שלא על פי הדין.

ייעוץ מקצועי טרם רכישת רכב ושירות קניית רכבים לפירוק

חשוב מאד ללכת לבעל מקצוע אמין אשר יספק בידכם כלים נכונים ויעילים לקניית רכב ויבצע בדיקות תקינות מקצועיות ומהימנות טרם רכישת הרכב.כמו כן המאמר תקף גם לגבי פירוק רכבים– שירות קניית רכבים ישנים, משומשים ותקולים בקלות ובנוחות. בעל המקצוע אמור להגיע אליכם עד לבית, לגרור את הרכב הישן ולהעניק לכם תמורה הולמת בעבורו.

הוסף תגובה