טיפים לחתונה שלכם

טיפים לאירוע

תקליטן לחתונה

שלושה דברים חשובים שיהיו אצל התקליטן שלכם שתרגישו נוח איתו , שיהיה לו ידע מוזיקלי בכל הסגנונות, ושני הדברים ביחד קבעו איתו פגישה מסודרת ושימו לב אם הוא באמת מקשיב לכם ושומע מה הצרכים שלכם והאם הוא מדגים את הידע המוזיקלי שלו מכל הסגנונות ולא רק מזרחית.

צלמי חתונה

אתם צריכים לראות שאתם מרגישים בנוח עם הצלם בפגישה הראשונית לראות את העבודה המקצועית שלו ולהשוות כמובן עם עוד צלמים כי רק ככה תהיו מומחים בלבחור את הצלם שלכם .

הגבלת זמן בחתונה

אם חשוב לכם מתי תסתיים החתונה שלכם כדאי שתבדקו את האולם אם יש איזה שהיא הגבלת זמן במקום או שאין . ולוודא מראש עם התאורן שהוא עושה את עבודתו המקצועית עד הסוף ולא מרים את האור לפני תום האירוע .

מערכת הגברה באולם

יש לבדוק שמערכת ההגברה עונה על הצריכות ומספיק חזקה לקיום מסיבה אמיתית . גם השירים הכי חזקים של הדיג'יי יאבדו מהכח שלהם אם מערכת ההגברה קטנה מידי . ישנם אולמות בהן מערכת ההגברה חלשה בצורה משמעותית ומשפיעה רבות על רחבת הריקודים . קחו זאת בחשבון. קחו איתכם אדם מקצועי שישמע את מערכת ההגברה באירוע .

מערכת התאורה באולם

כמו מערכת ההגברה גם מערכת התאורה צריכה לענות על הדרישות . 8 פנסים חכמים ברחבת הריקודים ש-3 מהם אינם תקינים זאת לא מערכת תאורה ! תאורה כמו הגברה זה כח , 50% מהכח ברחבת הריקודים שייך למערכת התאורה והתאורן שמתפעל אותה . תאורה זה תת מודע , אנשים לא מבינים בזה אבל זה משפיע על התת מודע שלהם ברחבת הריקודים . דוגמא : הרבה אור בטראנסים ופנסים שזזים בכוונה לאט יגרום לכם לעזוב את רחבת הריקודים למרות שהמוזיקה אנרגטית לחלוטין . התת מודע שלכם גורם לכם להרגשה שלילית מהתאורה , למרות שהמוזיקה בדיוק ההיפך . יש לקחת אדם מקצועי שיסתכל ויחליט אם מערכת התאורה מספקת את הדרישות.

טיפים

נהוג לחלק טיפים בסופו של אירוע לצוות המלצרים בעל האירוע, לתאורן , לצלמים שכירים , לברמנים וכו' .. כדי שהטיפ באמת יעשה את העבודה שלו , אתם צריכים לתת רמז שאתם הולכים לתת טיפ בסוף האירוע אם הצוות יתן את ה-110% להצלחתו של האירוע . לדוגמא : תאורן שידע שהוא הולך לקבל טיפ בסוף האירוע אם עבד כמו שצריך יעבוד באמת טוב ולא יעזוב את מחשב התאורה באמצע האירוע ויתחיל להסתובב .

לעוד כתבות הכנסו לעמוד הבית שלי :
https://www.rontesler.co.il

הוסף תגובה