טיפים לעיצוב גרפיקה!,טיפים לעיצוב נקי וקלאסי!

לימודי גרפיקה,לימודי עיצוב גרפי,מדוע עיצוב גרפי זה לא קישוט?
ניתן לכנס לאתר ולראות מדריכים בגרפיקה ואפקטים איך עושים אותם צעד אחר צעד בשפה העברית בפוטושופ,אינדיזיין ואילוסטרייטור  

כאשר אנחנו באים לעצב עיצוב גרפי אנחנו נשתדל לא להעמיס את הגרפיקה בכל מיני קישוטים מיותרים אשר עלולים לבלבל את הצופה ולהעמיס לו על העין. קישוטים זהו לא מושג שקיים בגרפיקה או בתחום העיצוב הגרפי. או כמו שאומרים "לא בבית ספרנו" . הגרפיקה עצמה אמורה לשדר יוקרה לכל ורלוונטית לכל חתך אוכלוסייה שהוא. לכן נשתדל לשמור על ניקיון בגרפיקה ובעיצוב הגרפי ,ועל החוקים של תורת הצבעים. אנו נדאג שהצביעה תתבצע עפ"י אלמנטים גרפיים,עפ"י קטלוג של חברת פנטון. בכדי לשמור על רצף אחיד בהדפסות העתידיות שיתבצעו. אנו אמורים להחדיר לאוכלוסיית היעד כי המוצר של הלקוח שלנו הוא הכי טוב בכדי לעזור ללקוח שלנו להגביר את מכירותיו וזאת באמצעות שרותי העיצוב הגרפי שאנו מספקים ללקוח שלנו. אם בזמן שאנו מכינים קמפיין פרסומי. ואנחנו עדיין מתלבטים בשלב הסקיצות הגרפיות איזו סקיצה גרפית נבחר. נניח לסקיצה זמן מה ונשים אותה בצד ונחזור אליה לאחר "שנחנו" קצת ונראה אם אנחנו עדיין מתחברים איה ולעיצוב הגרפי שעיצבנו.

 

מאד חשוב להתעכב בקונספט של העיצוב הגרפי שזה אומר לשים יותר דגש מה המוצר הולך למכור, מי קהל היעד של המוצר. יש להשקיע המון מחשבה באיך אנחנו הולכים לייצג את הלקוח שלנו ולהגדיל לו את המכירות. איך הקונספט מתחבר לפסיכולוגיה האומנותית.

בשביל לדאוג ללוגו יוקרתי ולליין אחיד בעיצוב הגרפי אנחנו לעולם לא נעצב בלוגו שני פונטים שונים.

תמיד חשוב לזכור כי למעצב הגרפי ישנו תפקיד חשוב מאוד בהגדלת אחוז המכירות בעיקר ע"י עיצוב ומיתוג נכון. גם במקרים בהם התבקשנו למתג מחדש את מוצרו של הלקוח,כלומר לקחת את כל העיצובים הגרפיים הקיימים ולבנות אותם מחדש עפ"י בקשת הלקוח. המטרה היא לתת תחושה אחרת למתבונן בעיצוב הגרפי החדש שעיצבנו אשר בסופו של דבר יגרום ללקוח הפוטנציאלי לפתח אמון ואהדה כלפי המוצר כך שלבסוף יחליט לרכוש את המוצר. ננסה להגיע למצב שבו לקוח אשר מעולם לא חשב להשתמש בשרותי החברה שלה אנו נותנים את שירותי הגרפיקה והעיצוב כן דווקא יחליט להתקשר עם הלקוח שלנו ולרכוש ממנו את מוצרו. וכל זאת בגלל העיצוב הגרפי שלנו והמסר שהעברנו בזכותו.

 הקומפוזיציה חייבת להיות מושלמת. כל נקודה,פסיק,מילה,ריבוע,איור,משפט או עיצוב גרפי אחר חייבים תמיד להיות קשורים לכל אלמנט ואלמנט בחלל העיצוב הגרפי. כשאנו מדברים על קומפוזיציות אנחנו צריכים לשים דגש איזה מסר אנו מעוניינים להעביר בשביל שבטעות לא ניתן לאלמנטים גרפיים אחרים דגש יותר חזק וכך נגרום למסר בעצם להיבלע ולא להיות מודגש וכך כל העבודה שהשקענו בעיצוב הגרפי תנותב לא נכון ולא נשיג את המטרה שלמשה שכרו את שירותי העיצוב הגרפי שלנו שזה הגדלת המכירות עבור הלקוח שלנו ומיתוגו של המוצר.

חשוב לזכור:חלק מהעבודות הגרפיות שנקבל  הן לא תמיד יהיו עבור מוצר או שירות אשר אנו מכירים תמיד חשוב לשמור על ראש פתוח ולבצע עבודת מחקר קטנה לפני בגוגל בכדי שנוכל להכיר יותר טוב את המוצר החדש שהתבקשנו להכין לו לוגו או כל עיצוב גרפי אחר.

שלכם חנוך סולומוביץ 0509954686
לימודי גרפיקה,לימודי עיצוב גרפי,

הוסף תגובה