קורס צילום פוטושופ עיבוד של תמונות לאינטרנט או להדפסה

מדריכי צילום פוטושופ לצרכים שונים

כיום אחת משיטות הלימוד הפופולאריות ביותר בקרב כל מי שמבקש לעשות שימוש בתוכנת פוטושופ לאי אלו צרכים, היא שיטת הלימוד העצמית דרך האינטרנט. שיטת לימוד זו בדרך כלל מתבצעת על ידי מדריכי פוטושופ מקצועיים אשר מלאכת הגרפיקה והעיצוב הגרפי זורמת אצלם בדם. מדובר בשיטת לימוד מאד אפקטיבית אשר יכולה לתת מענה הולם עבור קשת מאד רחבה של אנשים בעלי רמות שונות של ידע בתוכנת פוטושופ. הדבר החשוב ביותר שתאלצו לעשות הוא לבחור במדריך פוטושופ אשר מתאם לרמה שלכם, כדי שתוכלו בסופו של הקורס להגיע לתוצאות מספקות ומרשימות.

מדריכי פוטושופ ללמידה עצמית באינטרנט

ישנם מדריכי פוטושופ המיועדים עבור אנשים ברמת מתחילים וישנם מדריכים פוטושופ המיועדים להעביר קורסים ברמה של מתקדמים. מעבר לכך ניתן גם לסווג את המדריכים בהתאם לנושאי הלימוד, כך למשל ישנם מדריכי פוטושופ המתמקדים בעיקר בלימוד של התוכנה לצרכים של עיצוב ובניית אתרים באינטרנט. בקורס פוטושופ מהסוג הזה, ילמדו התלמידים כיצד עליהם לשמור תמונות ברזולוציות נמוכות שיתאימו לאחר מכן לאתר האינטרנט.

עיבוד של תמונות לאינטרנט או להדפסה?

כאשר מדובר בעיבוד של תמונות בפוטושופ אשר מיועדות לשילוב בדפי האינטרנט חשוב כאמור לשמור על משקל נמוך של תמונה דרך הגדרה של רזולוציה נמוכה לתמונה. כל זאת ועוד מעורר קושי לא מועט שכן רזולוציה נמוכה בדרך כלל פוגעת באיכות של התמונה. אף על פי כן לא ניתן לשלב בדפי האינטרנט תמונות ברזולוציות גבוהות שכן, דפי אינטרנט אמורים להיפתח ולהיטען ביתר מהירות, מה שלא יוכל להיעשות במידה ובדפי האתר ימצאו תמונות בעלות משקל כבד כלומר ברזולוציה גבוהה במיוחד.

פוטושופ לעיצוב של דפי האתר

קורס צילום פוטושופ אונליין המיועד עבור כל מי שרוצה לעשות שימוש בתוכנה במטרה לעצב אתרים, הינו חיוני ובו המדריכים יעניקו לתלמיד ידע וכלים כיצד לא לאבד את איכותה של התמונה על אף הגדרות הרזולוציה הנמוכה שניתנו לה. חשוב להבין שגוגל דוחק הצידה אתרים המכילים דפים שאינם נטענים תוך פחות מדקה, על כן לא ניתן להוסיף תמונות "כבדות" לדפי האתר אם ברצוננו לזכות בתנועה אל האתר ובחשיפתו בגוגל.

הוסף תגובה