נעילת הדלת בעזרת מנעול כספת

נעילת הדלת בעזרת מנעול כספת
הכדאיות והיתרונות שיש בהתקנת מנעול כספת בדלת פלדלת.
מנעול ג'ואל לכאורה הוא מנעול נוסף הנמצא בין סגר הביטחון למנעול הראשי עליון בדלתינו. סיבת הרכבתו של מנעול הג'ואל היא למעשה הענקת ביטחון איכותית ביותר. ישנו סיבוך רב בפיצוחו בכרסום לעומת מנעולים אחרים, בשכפול המפתח שיש, או בפריצת הציר בלום.
איזה יתרונות מנעול הכספת להבדיל מנעולים אחרים
מפתח הג'ואל – הרבה קושי להטביע את מפתח המנעול בדבק גנבים, בשונה מפתחות של מנעולים מהמתחרים. יצירת העתק של המפתח מצריך רמה גבוהה קצת יותר ממפתחות שונים ומעותקים. ומנעולן בירושלים, יעשה עבורכם את העבודה בהערכה ובמקצועיות.
פתיחת ג'ואל בדגדוג – פיצוחו של מנעול הג'ואל בפיקלים (הכנסת סיכות לתוך המנעול) ושינוי מיקום הדיסקיות לפתיחת
המנעול,כמעט בלתי אפשרי במנעול העליון. אפילו לפורצים הקשים בעולם הפשע.
פריצת המנעול בכרסום – פיצוח מנעול כספת בכרסום קשה הרבה יותר מפיצוח מנעול וגם צילינדר נפץ. הפתח אל אזור הקידוח מסובכת בפועל, הפיצוח לוקחת הרבה זמן ודורשת כלי עבודה לפיצוחה.
פתיחה מנעול הג'ואל בברזל מאסיבי – פריצת דלת בלום למעשה פיצוח בייחוד קשה. מנעול הכספת מצוייד בשלושה צירים מסיבים המולבשים לתוך משקוף הדלת. להבדיל מנעולים מתחרים אחרים המתקבלים עם בריח אחד. תפיסתו של הציר הבודד לרוחב חלשה יותר וקלה הרבה יותר לפתיחה במוט ברזל. מנעול ג'ואל יביא לנו עוד זמן ממושך לעיכוב הפורץ הפריצה במכשיר החד.
הרכבתו ומיקומו של מנעול ג'ואל – הרכבתו בחברה נעשית גם על ידי מנעולן באשדוד של מנעול הג'ואל מבוצעת אל תוך דלתנו. הגישה אליו קשה לא מעט יותר להבדיל
שאר המנעולים כספת הקיימים, אשר הרקבתם מתבצעת בחוץ בתוך הדלת ומאפשרת נגיעה פשוטה לפתיחה ולהתעסקות עם המנעול.
מנעול כספת – המיגון הכי טוב שיש
ולסיום, בכל דרך שכביכול חשוב לנו לשים בדלת אזור אבטחה מקורי עם הקיים ואף עיקרי, מנעול עליון בפועל התשובה הנחוצה. בבית, במחסן,
במשרד, בעסק ובכל אזור אחר הטוב לנו לשמור עליו מפורצים החומדים את הרכוש שלנו, על ידי מנעולן 24/7.

הוסף תגובה