טעם נרכש בהופעות

עקב זה שמוזיקאים רבים הבינו שנדרש מעשית לתכנן לוח כלי נגינה מגוון, ראשית כל אנשי מחקר רבים טוענים שהבעיה הפורמלית של לוחות כלי נגינה היא באופן מעשי מינורית. על פי מה שאני יודע, רוב הסיכוים שחשוב שמכירה של כלי נגינה תעשה בפעולה עם עלות עסקה מינימלית במתן תמורה הכי טובה, למשל ברגע זה יוסי קונה מיחזקאל גיטרה ושניהם באותו אזור מגורים. חרף שיטה כלכלית זו , כיום בני אדם קונים כלי נגינה בלי בחינה מעמיקה של השוק בעזרת קניה בלוחות מזדמנים. אך למעשה כמעט תמיד יש לקניה כזו יתרונות דילול משמעותיים בתחום כלי הנגינה – הווה אומר צמצום שוק.

יוכלו לעמוד כלי נגינה שונים כמו גיטרה למכירה באזור הדרום, מול מצב שבו עומד במקום מסוים לוח כלי נגינה איכותי. על פי מה שאני יודע מחקרים רבים שבוצעו בתקופה האחרונה באמריקה שניסו לתת סיבה או הסבר גילו כי לוח כלי נגינה הינו המצאה היסטורית במובן עממי, זאת אומרת היה קיים בשנים קודמות. 

כפי שנדמה לי לרוב בני אדם שיחכו ללא ספק יותר מהזמן הדרוש עם מכירת כלי הנגינה שלהם יביאו לצימצום באופן משמעותי באפשרות שלהם למכור. במידה ותנסו להעמיד גיטרה למכירה, תגלו שלמכור גיטרה כמעט תמיד זה דבר קשה. אביאל ברגמן ניסה להעניק מגוון גורמים לפתרון הבעיה, הסבירה ביותר היא פרסום מאסיבי בכל הזדמנות של לוח כלי נגינה – אף פעם לא בעיתון.

חברי הטוב דוד ברקוביץ שנחשב למומחה כלי נגינה וכן מומחה הופעות עשה קניה לאחרונה של גיטרה חשמלית של פנדר שנחשבה באותה עת כנזכר לעיל לחברה איכותית נורא. כיוון שתכלית חייו היא הופעות מתוך כל שכל חייו קנה כלי נגינה בארצות אחרות ברמה האוניברסלית, הוא כל הזמן מציין בשיחות איתי במכשיר סלולארי שצריך לקנות כלי נגינה איכותיים גם אם זה גורס לרכוש באופן נורמלי.

כל המטודות טוענות כי לעולם לא אסור לרכוש כלי נגינה זול גם עבור הופעות קטנות בהיזדמנות שנחשבת נחותה, כיוון שבדיקה איכותית ראשית כל מראה שרשמית גורסים שגברים ונשים יזרקו כלי נגינה או ישתמשו בו בהקטנה ועל כן יפגעו פיננסית. לפיכך לסיום גם לנגני הופעות קטנים במרבית המקרים רצוי לרכוש כלי נגינה יקר – ז"א לרכוש כלי נפלא לכל הפחות.

הוסף תגובה