יבגני ברגר חוזר עם תכנית הגיטרה האקוסטית החדשה שלו

אליל הגיטרה המפורסם יבגני ברגר חזר לענף כדי להביא כיף גדול ובידור למעריצים שלו. עם חזרתו לעולם המוסיקה, הוא הביא משהו שמעריציו בוודאי יאהבו. הוא רוצה להציג את התכנית האקוסטית החדשה שלו.

יבגני ברגר נשאר מחוץ לתעשייה לתקופה ארוכה למדי, אבל הוא החליט להמשיך את הקריירה שלו כמוסיקאי. הפעם, הוא מבטיח לגרום למעריצים שלו לאהוב אפילו יותר את התכונות הכריזמטיות שלו. צפוי כי המעריצים שלו יפקחו עין על כל אחד ואחד מהסיפורים על חייו כמוסיקאי והוא ישעשע אותם עם התכנית החדשה שלו.

יבגני ברגר הפך פופולרי מאוד בגלל הכישורים המדהימים שלו וקסם האישי. הכישורים יוצאי הדופן שלו הביאו אותו לשיא ההצלחה. הוא בעצם הפך לאחד מ3 המועמדים הסופיים המובילים ל-Guitar Idol 2011 שהתקיים בלונדון. הוא עובד כגיטריסט מקצועי, אמן הקלטה וסטודיו, מלחין שירים, מעבד שירים, מורה לגיטרה ומפיק מוסיקלי. הוא נולד בסנט פטרסבורג ברוסיה ובתקופת הילדות שלו, הוא החל לגלות עניין במוסיקה כשהוא הפך לכנר מאומן. הוא החל את התשוקה החזקה שלו לנגינה בגיטרה כשהיה בן 12 בלבד. הוא הפך למוסיקאי פופולרי מאוד בתקופה קצרה והכל בזכות הרבגוניות שלו, צלילים עשירים, ביצועים מדויקים והנכונות שלו ללמוד כיצד להשתמש בטכניקות המתקדמות ביותר לנגינה בגיטרה.

יבגני ברגר ממשיך להיות אישיות מפורסמת בתעשיית המוזיקה. עם חזרתו יחד עם התכנית האקוסטית החדשה שלו, המעריצים שלו יכולים לצפות לכיף ובידור כל כך גדול כשהוא מתחיל לנגן בגיטרה שלו שוב.

יבגני ברגר הוא אחד הגיטריסטים הפופולריים ביותר של דורנו. הוא גיטריסט מקצועי, מלחין שירים, מורה לגיטרה, מעבד שירים ועוד רבים. הוא הפך לאחד מ3 המועמדים הסופיים של הפרס היוקרתי Guitar Idol 2011 בלונדון. המנהלת שלו היא ג'וליה סלוין והם כיום מבוססים בהרצליה שבישראל.

הוסף תגובה