ייעוץ זוגי – אהבה שעולה ביוקר

בניגוד להורים ואחים בני זוג אנחנו כן יכולים לבחור. הבעיה היא שבמשך השנים אנחנו יכולים פתאום לחשוב שלא בחרנו טוב, או שאלות ודברים שנצטרך להתמודד איתם יביאו אותנו למסקנה שאנחנו לא נמצאים עם הבן אדם הנכון. אז נכון שלפני מספר שנים התאהבנו בו ואולי אנחנו  עדיין אוהבים אותו אפילו מאוד אוהבים אותו אבל זה בהחלט לא אומר שאנחנו מסתדרים. הרבה אנשים במצב הזה של "צעד אחד לפני פירוק הקשר" ייבחרו לפנות לקבלת ייעוץ זוגי, בשביל לנסות אולי לפתור את עניין חוסר ההתאמה.

ייעוץ זוגי – כשאהבה מנצחת את חוסר ההתאמה
זה יכול לקרות לדוגמא, כשגבר הוא קצת חלש וחסר ביטחון והוא בוחר לעצמו אישה חזקה. אבל לאט לאט הוא מגלה שהוא בחר לא רק אישה חזקה אלא גם אישה שמנצלת את הכוח שלה לעומת החולשה שלו  בשביל לרדות בו. העניין הוא שהוא גילה את זה מאוחר מדי. אחרי שהם כבר מיסדו את הקשר, יש להם ילדים והוא אוהב אותה מאוד. אם הם ילכו לפגישות עם איש מקצוע העוסק בתחום של ייעוץ זוגי, אולי הוא יוכל לשתף במה שהוא מרגיש ויחד ובהנחיית איש המקצוע העוסק בתחום של ייעוץ זוגי למצוא פיתרון ודרך כיצד להקל עליו ולפתור את מה שמפריע לו בקשר.

ייעוץ זוגי – לפעמים האהבה מעוורת 
הרבה זוגות התחתנו מאהבה ולא בגלל התאמה ולפעמים אהבה מעוורת כך שהאדם לא יכול לראות את החסרונות בבן הזוג שלו גם אם הם מראים על חוסר התאמה ביניהם בצורה מובהקת. אחרי תקופה של ביחד, זה יכול ליפול עליהם כרעם ביום בהיר, העובדה שהם בכלל לא מתאימים ולא מסתדרים ביניהם. יש כאלו שיצליחו להגיע לפיתרון בעצמם על ידי שיחות ורצון וכוונה להשתנות בכדי לשמור על הקשר. ויש כאלו שייפנו לקבלת ייעוץ זוגי בשביל לקבל את הכלים איך לפתור את זה.

הוסף תגובה