יעוץ זוגי – לבחור בשכל או ברגש?

כשאנו נכנסים לזוגיות אנחנו משלבים בדרך כלל גם שכל וגם רגש בתוך מערכת היחסים החדשה שלנו (לפחות במידה ומדובר בקשר בריא). אנחנו מסתדרים עם בן הזוג שלנו, נהנים בחברתו ויש לנו רגש אליו. ברוב המקרים הקשר מתחיל כשיש קצת יותר רגש מאשר שכל בסיפור הרומנטי הזה (למרות שזה לא גורף), לאט לאט ככל שהקשר מתפתח והזמן עובר נכנס גם מימד הרבה יותר רציונאלי ושכלי ובני זוג שמחליטים להתקדם במערכת היחסים שלהם ולהתחתן בדרך כלל יקבלו את ההחלטה (לפחות עם היא תבוא מהמקום הנכון), גם מהרגש וגם מהשכל. אבל זה לא אומר שבחלוף השנים הם לא יכולים להגיע למצב בו הם חושבים שהם טעו בהחלטה שלהם..

יעוץ זוגי – הרגש בעד השכל נגד

אבל מה קורה במקרים בהם אתם עדיין מרגישים אהבה ורגש חי וחזק לבן הזוג שלכם אבל יום אחד אתם מגלים שאתם כבר ממש לא מסתדרים אתו ועם התנהגויות מסוימות שלו. בכדי שהשכל לא יתחיל גם להשפיע על הרגש, כדאי אולי לפנות לקבלת יעוץ זוגי מאיש מקצוע ולנסות ולפתור את הדברים שמפריעים לכם בו ולהפך. אולי השינויים הקטנים שתהיו מוכנים לעשות בעצמכם ובדינאמיקה שלכם בתוך הקשר הזוגי בכדי לשמר את האהבה יעשו בסופו של דבר את העבודה והזוגיות שלכם תחזור להיות טובה ונעימה לשניכם.

יעוץ זוגי – השכל בעד הרגש נגד

אבל יש גם מצבים הפוכים מזה, אולי אתם ממש מסתדרים עם בן הזוג שלכם והקשר ממש נוח ונעים לכם והוא מבין אתכם ותומך בכם, אבל אתם כבר לא מרגישים מאוהבים או אפילו אתם כבר בכלל לא אוהבים אותו יותר. יכול להיות שזה בגלל שאין ריגושים או שהרומנטיקה מוזנחת בקשר ויכולות להיות גם סיבות רבות אחרות. באמצעות יעוץ זוגי תוכלו להתוודות מול בן הזוג על מה שמפריע לכם ולנסות לקבל ולהציע פתרונות וכלים איך לפתור את זה ואיך להחזיר גם את האהבה, הרומנטיקה והתשוקה לתוך הקשר הזוגי שלכם ולהחיות אותו מחדש. הכי חשוב להיות אופטימיים ולקוות שבסופו של דבר זה יסתדר עבורכם.

הוסף תגובה