יעוץ עסקי-הכרחי,אחראי ואישי

מי מכםשמתכננים הקמת עסק, עשויים להיזקק לא רק לאיש מקצוע העוסק בתחום יעוץ עסקי אלא גם לחונך ולמלווה (שעשוי להיות אותו אדם) אשר יצעד אתכם את הצעדים הראשונים לאחר פתיחת העסק.

יעוץ עסקי הכרחי לצורך נקיטת פעולות בסיסיות הנדרשות מכל בעל עסק, ובהן, בין השאר: פתיחת תיקים במס הכנסה, במע"מ וביטוח לאומי, הסדרת נושא רישוי העסק, ניהול ספרים, ניהול קשרי ספקים ולקוחות, תמחור, שיווק ועוד.

יעוץ עסקי אינו תחליף לשכל ישר, לניהול מושכל, זהיר ואחראי, ובעיקר – לנשיאה באחריות. יעוץ עסקי לא יפתור למי מכם שלא ייקחו אחריות מלאה על העסק בעיות שעלולות להיגרם בשל העדר מחויבות מלאה, טוטאלית, לעסק.

 

יעוץ עסקי – כל מלה בסלע

מטרת יעוץ עסקי אינה רק לחשוף בפניכם את קווי המתאר הכלליים של עולם העסקים אלא גם את הצעדים המעשיים שיש לנקוט בו. אם אתם 'ירוקים' בעולם העסקים, אתם ודאי זקוקים לייעוץ.

יעוץ עסקי ינתח את מבנה העסק, את אופן הניהול הפיננסי, המוצר והשיווק. ימליץ על צעדים האמורים לייעל את ניהול העסק ולהאמיר את הרווחיות. רצוי ומומלץ להסתייע בשירותי יעוץ עסקי כבר בשלבי התכנון הראשוניים של העסק, בשלב בו ניתן לבדוק את כדאיותו ואת העלויות הכרוכות בהקמתו.

כל משפחה היא עסק כלכלי

גם משפחה היא עסק ויש לנהל אותה באופן כלכלי. יעוץ עסקי חשוב ולא אחת חיוני והכרחי גם לצורך ניהול מושכל של משק הבית, לרבות הדרכים להגדלת ההכנסות, תכנון העתיד הפיננסי, ניהול מושכל של הקרנות השונות ( גמל, השתלמות ועוד), אפשרויות השקעה ועוד.

חשוב לדעת: קשה להמציא יש מאין. חשוב להבין כי כל יעוץ ייעשה על בסיס הנתונים האישיים שלכם ושל משפחתכם. אם אתם לא נמנים עם המהמרים ולוקחי הסיכונים, סביר להניח כי תעדיפו התנהלות מתונה וסולידית, אבל גם אם זו העדפתכם – השוק הוא תנודתי, תזזיתי, והשינויים בו מהירים ותכופים. לכן, תמיד טוב שיימצא יועץ עסקי גם למשפחה.

הוסף תגובה