יש חלומות שמתגשמים עוד לפני שמספיקים לחלום אותם

ש חלומות שמתגשמים עוד לפני שמספיקים לחלום אותם…

אשתי (שגם היא הגשמת חלום בפני עצמו) סיימה תואר שני ונסעה לה לבדה להתרענן מספר שבועות בהודו הרחוקה. השאירה את בעלה היקר לבדו בארץ (אבל עם הרבה עבודה ברוכה – מופע, הרצאות, אימונים אישיים, הכל בשביל לעורר אנשים לחלום חלומות בחיים שלהם, ולצאת ולהגשים!)

לאשתי היפה חיכתה עבודה בארץ מיד לכשתחזור (אוטוטו… בעלה כבר מתגעגע…)
הכל במסלול טוב, שני בני הזוג מרוצים ומאושרים, ואז הגיע הטלפון של האשה לבעלה: "צח, אהוב שלי, נכון שעוד שבוע אני אמורה לחזור אבל, תנחש מה, אני לא רוצה! החלטתי שאני נשארת כאן לתקופה, מוותרת על העבודה, מוותרת על הפרנסה, רוצה להמשיך לעורר את מה שהתעורר בי בשבועיים האלו ו…. אני רוצה אותך פה איתי!"
שקט בקו השני…

(נכון שאני לא מדייק מילה במילה אבל באמת שאלו היו רוח הדברים ו… הם תפסו אותי מאוד לא מוכן ומופתע).
…אח…אהובה שלי יקרה….

נזכרתי איך לפני עשר שנים כשאני בעצמי סיימתי את התואר השני ויצאתי לבדי למסע של שנה בדרום אמריקה, חשבתי איך זה יהיה לטייל עם בת-זוג אהובה.
וגם, קצת לאחר החתונה חשבנו, פינטזנו על ירח דבש בהודו הרחוקה. נסענו לבסוף לטורקיה לקלאב מד מפנק (ובלתי נשכח!) לכן המסע להודו קצת נשכח. עד אותה שיחה – "… אז מה אתה אומר אהובי, אתה בא?"
שקט בצד השני…

לקח לי יומיים לעכל את מה שאמרה וביומיים האלו ניסיתי למצוא סיבות למה לעזוב את השגרה הנפלאה שיצרתי לעצמי במו ידיי, עם הררי תוכניות להמשך, אבל בלב ידעתי את התשובה. והתשובה היא: לצאת למסע בעקבות האהבה.
טיול של מספר חודשים עם אשת חלומותיי בהודו הרחוקה זה חלום שלא ממש הספקתי לשרטט אבל הנה… בעוד שבוע ימים… באפשרותי כבר לממש!

תנסו לדמיין לעצמכם מצב שבו אתם צריכים תוך שבוע בלבד לעזוב עבודה, למצוא דיירים לדירה, לפנות אותה (!!!), ולמצוא בית חם ואוהב לכלב שלנו הנפלא (תאמינו לי שזו לא עבודה קלה)
רק מה… כל זה תמורת הגשמת חלום!…

ובפרספקטיבה של חודש מאז שזה קרה, כשאני כבר נמצא בזרועות יקירתי בהררי הודו הרחוקה, אין ספק בכלל שכל הטרחה היתה למטרה נעלה.

(המשך יבוא במהרה…)

הוסף תגובה