יש תמונות – ויש תמונות מיוחדות

אתם יכולים ללכת למקום הומה אדם ולהצביע על אדם אקראי בכל גיל, לא משנה מי זה יהיה, סביר להניח שיש לו מצלמה. זה מאוד מצחיק, היום לכל אחד יש מצלמה בכיס בעוד שפעם מצלמה הייתה דבר מורכב יותר שלא מסתובבים איתו יותר מדי אלא אם כן למטרה מיוחדת. פעם היו צריכים להכניס פילים, לדאוג לפיתוח ולעבור תהליך שלם רק בשביל לראות את התמונות, אפילו תמונה גרועה או קצת מטושטשת הייתה זוכה למקום נכבד באלבום התמונות, אבל היום אנחנו מצלמים כל כך הרבה תמונות ביום שאנחנו מוחקים את רובן כי באחת החיוך לא יצא מושלם ובאחרת הידיים היו בכיסים.

השאלה שיכולה להישאל בנושא הזה היא "מה רע?" אז התשובה לכך מאוד פשוטה. נניח ואתם, קוראי המאמר הזה, בגילאי 25+, יש לכם אלבום תמונות גדוש בתמונות שצולמו על ידי המצלמות המיושנות מהתקופה שהייתם קטנים. מבחינתכם התמונות האלו ממש מיוחדות כי כל אחת מהן צולמה לכבוד מאורע מיוחד כמו בר מצווה או טיול משפחתי או סתם רגע שבו האבא החליט לתפוס יוזמה ולצלם אתכם בפעילות היום-יומית שלכם. התמונות האלו מאוד מיוחדות לכן ואתם שמחים שהם זיכרון מתוק שנותר לכם מהתקופה ההיא, אבל היום כשיש כל כך הרבה מצלמות, התמונות איבדו מהערך שלהן. אנשים מסתכלים על תמונה בטלפון ופשוט מעיפים אותה הצידה עם האגודל כאילו היא סתם עוד משהו שתופס מקום לאפליקציות אחרות בטלפון.

אבל אין מה להגיד נואש, אם רוצים להחזיר את החשיבות לתמונות אפשר לעשות את זה בקלות אם הולכים לצילומים אצל צלם מקצועי. נכון, זה לא פופולרי כמו פעם אבל זה עדיין משהו שאפשר לעשות ומדובר בחוויה לא רעה בכלל. אפשר ללכת לצלם או צלמת מקצועיים ולצלם תמונות במגוון נושאים או מטרות, למשל צילומי משפחה, צילומי הריון (אם את בהריון), צילומי בר בת מצווה, צילומי וינטאג' ועוד שלל נושאים מיוחדים שמצדיקים צילום של יחיד או קבוצתי ומצדיקים ביקור בסטודיו. בסוף כל יום צילומים כאלו אתם תצאו עם הרגשה טובה, זיכרונות מחוויה מיוחדת וכמובן – שלל תמונות שסוף סוף שוות משהו!

הוסף תגובה