יתרונותיו של מזגן מיצובישי

יתרונותיו של מזגן מיצובישי

אמינות של חברה גדולה ומוכרת היא ללא ספק שיקול שכדאי להתייחס אליו כאשר בוחרים מערכת מיזוג. איך זה בא לידי ביטוי בקטלוג המוצרים החדש של מיצובישי ומדוע הוא רלוונטי בעיקר עבור קהל היעד הישראלי? הנה כל התשובות

קשה לתאר את החיים בישראל בלי מזגן. במדינה עם אקלים חם, לח וים תיכוני כמו שלנו, אנחנו זקוקים למזגן בכל מקום שבו אנחנו נמצאים: החל מהסלון וחדר השינה, דרך הרכב ועד המשרד. כתוצאה מכך, בחירה נכונה של המזגן עלולה להיות משימה מסובכת. בשביל להתמודד איתה, כדאי לתת עדיפות למזגן המיוצר על ידי חברה גדולה, מוכרת ואמינה.

החברה שעומדת מאחורי המזגן שנבחר חשובה מכמה סיבות שונות. קודם כל, ככל שהחברה גדולה ומוכרת יותר, כך סביר להניח שניתן יהיה למצוא חלקי חילוף בקלות רבה. אז גם אם המזגן חלילה מתקלקל, לא תהיה לנו בעיה לתקן אותו. חוץ מזה, לחברה כזו יש אינטרס לשמור על המוניטין שלה: ככל שהיא גדולה ומוכרת יותר, כך היא תשקיע במחקר ופיתוח של פתרונות מיזוג משוכללים.

מיצובישי מגיעה לישראל – וכולנו מתקררים

הדוגמא הכי טובה לחשיבות של חברה גדולה, מוכרת ואמינה בבחירת פתרונות מיזוג מגיעה דווקא מיפן. חברת מיצובישי למשל משווקת כיום את המוצרים והמזגנים שלה בישראל, כדי לספק לקהל היעד המקומי המון יתרונות ייחודיים:

  1. מפרט טכני משוכלל – לקונצרן עצום ובינלאומי כמו מיצובישי יש את כל המשאבים על מנת להשקיע בפיתוח של טכנולוגיה משוכללת. רואים את זה במפרט הטכני המשוכלל של מזגנים עם מדחס אינוורטר מבית מיצובישי, אבל גם בדגמים בסיסיים ופשוטים יותר. אז אם לא מוכנים להתפשר ורוצים להבטיח אקלים ממוזג בכל בית או משרד בישראל, כנראה שמזגן של מיצובישי יהיה האופציה הכי טובה.
  2. מחיר הוגן ומשתלם – לחברת מיצובישי יש את הפריבילגיה להציע לנו לרכוש את מוצרי המיזוג שלה במחיר משתלם. מיצובישי היא בפועל קונצרן שמורכב מכמה חברות שונות, לכן היא חוסכת לעצמה בעלויות הייצור, הייצוא, השיווק והלוגיסטיקה. החיסכון הזה מתגלגל לאחר מכן לפתחי הלקוחות והוא זה שמאפשר לנו לשדרג את מערכת המיזוג או החימום בבית בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.
  3. דירוג אנרגטי גבוה – בסקטור המוסדי והתעשייתי כבר גילו מזמן את היתרונות של מזגני VRF מבית מיצובישי. לקהל יעד כזה חשוב למשל לחסוך בהוצאות ההתקנה ובעלויות השימוש, לכן הוא מחפש פתרונות מיזוג בדירוג אנרגטי גבוה. כיום, דירוג אנרגטי מרשים כזה נשמר גם בפתרונות מיזוג ביתיים כמו מזגנים עיליים או מזגני מיצובישי אופקיים נסתרים לבנייני מגורים. 
  4. שמירה על איכות הסביבה – מיצובישי מובילה בכל רחבי העולם את הנושא של שמירה על איכות הסביבה. מלבד כלי רכב או מכשירי חשמל ביתיים, מיצובישי עושה את זה גם עם פתרונות המיזוג שיכולים כיום להשתלב בקלות בחלל הפנים שבו אנו נמצאים: בין אם זה בבית או בעסק.

איך בוחרים מזגן של מיצובישי?

השאלה המתבקשת היא כיצד בוחרים מתוך הקטלוג של מיצובישי את המזגן שהכי מתאים לנו. אז קודם כל, מודדים בצורה מדויקת את גודל חלל הפנים ומתייחסים לכיווני האוויר, מספר החלונות ואופי השימוש. לאחר מכן, ניתן לקבל המלצות על מזגנים רלוונטיים ולהתייעץ עם מתקינים לגבי המפרט הטכני.

בסופו של דבר, הכי חשוב לבחור מזגן שאנחנו סומכים עליו. לא נראה שמזג האוויר עומד להשתפר בעתיד הנראה לעין, אז צריך להתייחס בכובד ראש לבחירת המזגן ולהסתכל על קטלוג של חברות מובילות כמו מיצובישי. 

הוסף תגובה