יתרונות שולחן העבודה הוירטואלי

שולחן עבודה וירטואלי הוא סביבה וירטואלית שבה תוכל לגשת ולהשתמש בכל תוכנות המחשב שלך, והיא נתפסת כחלופה טובה יותר לשולחן העבודה הרגיל מכיוון שהיא מציעה את כל המתקנים של שולחן עבודה רגיל עם כמה תכונות נוספות.

באמצעות שולחן עבודה וירטואלי, המשתמש יכול ליצור מסך וירטואלי שני. ניתן לגרום לשני המסכים לפעול כאחד.

משתמש יכול לשים את כל אפליקציות העבודה שלו על מסך אחד ולהשתמש בשני למטרות בידור. לדוגמה, ייתכן שתרצה ש- Netflix תפעל על מסך אחד תוך כדי מחקר או כתיבת מאמר על השני.

כאשר תיכנס הודעת דוא"ל, היא תופיע בשני המסכים, כך שהמשתמש לא יצטרך לעבור בין מסכים כדי להגיב או לקרוא אותו.

חלק מהאנשים נהנים מרקע שונה לכל צד של שולחן העבודה הווירטואלי שלהם, מה שגורם להם להרגיש יצירתיים ופרודוקטיביים יותר.

שולחן עבודה וירטואלי היא מערכת מחשבים הפועלת אך ורק בסביבה וירטואלית. ניתן לגשת אליו באמצעות דפדפן אינטרנט או באמצעים אחרים.

היתרון העיקרי של מחשבים שולחניים וירטואליים הוא היכולת למשתמשים לגשת לתוכניות וליישומים שלהם מכל מקום, תוך שהם עדיין יכולים לעבוד במקרה של סביבת המחשב המועדפת עליהם. מחשבים שולחניים וירטואליים מציעים גם למוסדות אפשרות לאחד מערכות תוך מתן גישה מרחוק למשתמשים, מה שיכול לסייע בהורדת עלויות ושיפור האבטחה.

שולחן העבודה הווירטואלי היא תוכנה היוצרת רושם של שולחן עבודה פיזי על מסך המחשב שלך. זה מאפשר לך להגדיל את הפרודוקטיביות שלך על ידי שימוש ביותר ממסמך אחד בו זמנית ועל ידי סידור חלונות כפי שאתה אוהב אותם.

באמצעות שולחן העבודה הווירטואלי, אנו יכולים לגשת לקבצים וליישומים שלנו בכל רגע ומכל מקום. אבל הדבר מחייב פתרון אבטחה מספק הנותן מענה הן לארגון במסגרת בקרת גישה לרשת, או למשתמש במסגרת הגנה על נקודות קצה. משום הסכנות הטמונות בעבודה מרחוק, אנחנו עדיין צריכים להיות זהירים במה שאנו חולקים עם אחרים והיכן אנו שומרים את הקבצים שלנו או שאפשר לגשת אליהם מרחוק.

סינופיה – השותפים שלך להצלחת העסק

חברת סינופיה הינה מרכז ידע מוביל בשוק ה-IT, כאשר היא מספקת פתרונות שונים בהתאמה ללקוחותיה לצרכים המשתנים של כל ארגון, בעולמות ליבת המחשוב תוך מיקוד בתשתיות מחשוב, אבטחת מידע ושליטה מלאה בנכסים הדיגיטליים בין אם הם נמצאים בין כותלי החברה ובין אם הם ניתנים ברמת ה Service Multi cloud.

הוסף תגובה