כושר שכנוע ושינוי עמדות / סודות השכנוע – למה כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים / טכניקות שכנוע?

סודות השכנוע, כושר שכנוע ושינוי עמדות, למה כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים, טכניקות שכנוע

וכאן יתבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? והרעיון הוא, להבהיר, את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם עבור מי שחי לבדו במדבר, בלי חברת בני אדם, גם הוא יכול לקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות.

ושכנוע הוא, כאשר אדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים לחשוב בצורה אחרת. כי יש בעולם שלנו אין סוף רעיונות שונים ודעות שונות. ולכל מטבע, יש לפחות שני צדדים אם לא יותר. כי את אותו המטבע, אפשר לראות אותו מאין סוף זוויות ונקודות מבט שונות. וכאשר אדם שנוקט בעמדה אחת, מתחיל לחשוב בצורה חדשה, הרי שזה תהליך של שכנוע. שהאדם משתכנע ומסכים לשנות את עמדתו ואת המקום שממנו הוא רואה את הדברים, ולהתחיל לראות את הדברים גם מנקודת מבט אחרת.

ותהליך שכנוע, קורה אצל האדם, בכל פעם שהוא משנה את הדעה שלו לגבי דבר כלשהו. ובכל פעם שהאדם לומד דבר חדש וחושב בצורה חדשה על דבר כלשהו, הרי שזה סוג של שכנוע.

ולשכנוע, יש חוקים משלו, שהם חוקי השכנוע וסודות השכנוע. דהיינו, אנשים משנים את דעתם, בצורה סיבתית של סיבה ותוצאה לפי חוקיות כלשהי. כי יש תהליך מדויק ביותר, שהוא גורם לאדם להשתכנע ולהיות משוכנע בדעה כזו או אחרת. ולכל אדם בעולם, כדאי מאוד ללמוד את חוקי השכנוע ואת סודות השכנוע. דהיינו, ללמוד כיצד עובד המנגנון של השכנוע ושל החלפת הדעות של האדם, מדעה אחת, לדעה אחרת.

 

ומי שילמד את סודות השכנוע, יכולות לצמוח לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך לשכנע אנשים אחרים, בדעות שונות. כי האדם, כל הזמן נמצא באינטראקציה עם אנשים אחרים. ורצוי מאוד לאדם שילמד ושידע, איך הוא יכול לשכנע אנשים אחרים, להסכים עם דעתו ולחשוב כמו מה שהוא רוצה שהם יחשבו.

ומי שיודע את חוקי השכנוע, אז ממילא יש לו כושר שכנוע גדול יותר, והוא מסוגל לשכנע אנשים לחשוב, כפי מה שהוא רוצה שהם יחשבו. כך, שהתועלת הראשונה שתצמח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ילמד איך לשכנע אנשים לחשוב, איך שהוא רוצה שהם יחשבו.

והתועלת הנוספת שיכולה לצמוח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שברגע שהאדם לומד את סודות השכנוע, אז ממילא הוא מפתח גם כושר שכנוע עצמי, והוא לומד איך לשכנע את עצמו.

כי הרבה פעמים האדם חושב, שאם הוא יחשוב בצורה כלשהי, אז החיים שלו יהיו טובים יותר, ושאם הוא יעשה כך או אחרת, אז החיים שלו יהיו טובים יותר. ולפעמים, אין לאדם מספיק מוטיבציה לעשות את השינוי. או שהאדם לא יודע איך לשנות את ההרגלים שלו, ואיך לצאת מהקיבעון המחשבתי שלו ולחשוב בצורה יצירתית ולשנות את צורת החשיבה שלו.

ומי שלומד את חוקי השכנוע, אז ממילא הוא יודע להתמודד במצבים, שיש לו חוסר מוטיבציה עצמית וחוסר חשק לעשות דברים. והוא לומד איך לשכנע את עצמו, בעזרת שכנוע פנימי עמוק, לעשות דבר כזה או אחר. כי גם בתוך האדם עצמו, יש כל מיני דעות שונות. והאדם יכול ללמוד ולדעת, איך הוא יכול לשכנע את עצמו לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בדרך כלשהי. והכל, זה על ידי הבנת המנגנון של חוקי השכנוע באשר הם. שמהם אפשר לדעת, גם איך לשכנע אנשים אחרים, וגם איך לשכנע את עצמך…

המאמר סודות השכנוע, למה כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים, טכניקות שכנוע, כושר שכנוע ושינוי עמדות, הארה אמיתית, עיוורון רוחני

מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן – www.EIP.co.il

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי, אנרכיה, סוג של…, שינויים, רעיונות, מוטיבציה פנימית, יכולת הנעה עצמית, …שיש בעולם, איך לשכנע את עצמך, כושר שכנוע עצמי ועוד …

הוסף תגובה