כיצד להרחיק עכברים

אין צורך להפחיד את הילדים שלך מכרסמים משתוללים? תן למסיר העכבר האלקטרוני לטפל בזה! מכשיר השמדת עכברים זה פולט צליל לא מזיק. חברו אותו לחשמל ותנו לרמקולים לטפל בעבודה המלוכלכת.
שמור על בטחון בזמנים סוערים אלה עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר של עכבר! מרגישים לא בטוחים כרגע בגלל השפל האחרון בכלכלה? האם עכברים חופרים את דרכם לתוך חייך? אל תדאג! שמור על בטיחות העסק שלך עם מסיר עכברים חסין טפשים זה.


כיצד להרחיק עכברים מהבית שלך החל מיידית ( עכברים, הדברה, חולדות, חפירים, שפכים)

כיצד למנוע מעכברים במטבח שלך וממזיקים להתרוצץ בכל העסק שלך (מילות מפתח: שרביט מזיקים להדברה, שרביט מדביר)

עכברים הם מזיק מכרסמים נפוץ בארצות הברית ועלולים לגרום נזק משמעותי לרכוש המסחרי שלך, במיוחד אם יש להם עסקים הקשורים למזון.

אתר עכבר קוברה מציע רשימה של צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע מעכברים להיכנס לבניין שלך, כמו גם הגדרת מערכת זיהוי מוקדמת כאשר הם נוכחים. אחת הסיבות להתפשטות עכברים היא אוכלוסייה מוגברת של מזון זמין בשטח גדול, אותה ניתן לפתור על ידי פינוי או סגירה של אשפה ומזון. עכברים עלולים ללעוס חפצי מתכת, כך שאיטום כל מרווחים או חורים חדירים יעזור גם להרחיק אותם. עליך גם לוודא שכל תקרה צניחה אטומה במתכת מהבהבת בכל הנקודות שבהן היא נפגשת עם קיר כדי למנוע משיכת מזיקים כמו עכברים.

הרחקת עכברים מהעסק

רגע שעסק מבין שיש לו נגיעות עכברים, המטרה הראשונה צריכה להיות להיפטר מהם לתמיד. לעכברים יש חוש ריח חד במיוחד והם יידעו מתי אזור מטופל במוצרים להורג עכברים. זה אומר שכל תהליך הרג צריך להיעשות בזהירות, אחרת העכברים יחזרו.

אחת הדרכים לעשות זאת היא לגלות מה מושך עכברים לעסק שלך מלכתחילה. כלומר חומרי קינון ומקורות מזון וכו'.

לאחר שמצאת את כמה דברים אלה, התחל לארגן מלכודות פיתיון ליד המקורות או להתמודד איתם בהתאם. כמו כן, רביית מכרסמים עלולה לגרום למחלות באמצעות צואה ושתן ולכן חשוב להזכיר לצוות לא להאכיל חיות בר בשטחי החברה או באזורים קרובים (במיוחד בחודשים חמים יותר).

הוסף תגובה