כיצד ניתן לנקות דירה ביעילות

כיצד ניתן לנקות דירה ביעילות

המדריך האולטימטיבי

ניקיון הדירה שלנו כולל: רצפות ניקיון ומבריקות, ארונות נקיים , כלים סניטריים מבריקים, מערכות ישיבה ששאבו אותן כמו גם חלונות שאין בהן אבק ובכלל מרחב נקי ונעים.
עם זאת במהלך חיי היום יום הקדחתניים, אנו לא תמיד מוצאים את הפנאי שבו נתחיל לנקות ולהבריק את הדירה ובשל כך אנו מחפשים אחר פתרונות יעילים לניקוי הדירה או הבית

אבל כיצד אפשר באמת לנקות בצורה יעילה גם כאשר אנו מאד עסוקים? הנה כמה טיפים מהמומחים בניקיון:

התחילו לנקות כבר מתחילת סוף השבוע – על מנת שתוכלו לנקות את החלל הפנימי בצורה נכונה מבלי להתעייף, חשוב כבר מתחילת סוף השבוע (יום רביעי או חמישי) להתחיל לנקות את הדירה. התחילו עם חלוקה של ימים כאשר ביום רביעי של הסופ"ש התחילו לנקות אבק ממשטחים ומנקים את המטבח ואת הכלים הסניטריים, ביום חמישי התחילו לשאוב מערכות ישיבה ולנקות שטיחים וביום שישי בצעו הברקת רצפות על ידי שטיפה יסודית של הדירה. בכך לא תתעייפו ותוכלו ליהנות מבית נקי בסוף השבוע. זכרו בסוף התהליך מומלץ להזמין חברת ניקיון.

חלקו עבודה בין בני המשפחה – אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי עבודה. נסו לחלק את העבודות ומהטלות בין בני הבית, כאשר אתם מקנים משימות לילדים כמו קיפול כביסה וסידור הבגדים בארון, ניקוי החדרים האישיים, שטיפת כלים ועוד. בכך יהיה קל יותר לנקות והילדים ילמדו יותר על ניקיון ותפקוד בחיים האמתיים.

השתמשו בחומרי ניקוי ייעודיים – חשוב לא להתפשר על איכות! כאשר אתם רוכשים כלי ניקוי ויש לבחור כאלה אשר ידידותיים לסביבה כמו גם שמתאימים לריהוט לחפצים ולמשטחים שאתם מנקים. חומרי ניקוי ייעודיים יסייעו לכם לנקות בצורה יסודית ובהתאמה מלאה, כל משטח.

הבריקו את הרצפות באמצעות פוליש לרצפה – בחרו חברת פוליש לרצפות שתוכל להגיע מידי תקופה לבצע פוליש לרצפות שלכם. באמצעות פוליש לרצפה ניתן ממש לחדש את המרצפות, לבצע בהן תיקונים קלים וכמובן להקנות מראה מבריק ונקי לכל סוג רצפה בין אם מדובר ברצפת קרמיקה שיש, אבן , בטון ועוד. חברת 'פסגת הפוליש' הינה מקצועית ומנוסה בהברקת רצפות ופוליש לרצפה.

הזמינו חברת ניקיון מקצועית – על מנת להקל על משימות הניקיון ולהיות בראש שקט בכל הנוגע לניקיון הבית והדירה: אחד הפתרונות הוא פשוט הזמנה של חברת ניקיון עד הבית. חברות מסוג זה הינן מקצועיות והן יכולות לספק לכם ניקיון כולל של כל הבית החל מניקיון והברקת רצפות עד לניקיון שטיחים, מערכות ישיבה, חלונות וניקוי בגובה, פינוי פסולת, ניקוי ארונות כלים סניטריים ועוד. בכך אפשר ליהנות מחלל נקי בכל ימות השבוע.

רוצים לקראו עוד בנושא: כל המידע על חברת ניקיון

הוסף תגובה