מכונות אספרסו ביתיות – קפסולות קפהמכונות אספרסו ביתיות – קפסולות קפה

בבחירת מכונות אספרסו לשימוש ביתי מומלץ לבחור במכונה שהשימוש בה יהיה ידידותי ונוח. כולנו רוצים לפתוח את הבוקר עם כוס קפה איכותית, אך השאלה שאנחנו צריכים לשאול את המוכר בחנות היא כמה קל להכין קפה באמצעות מכונת האספרסו? והתשובה תלויה בסוג המכונה. מכונות קפה המומלצות לשימוש ביתי הם מכונות קפה המופעלות באמצעות קפסולות. במכונות אספרסו המופעלות באמצעות קפסולות חומר הגלם (תערובת הקפה הטחון) מוזן באמצעות קפסולה קטנה המספיקה להכנת מנת קפה אחת.

מכונות אספרסו המופעלות באמצעות קפסולות מספקות למשתמש יתרון משמעותי: הוא איננו חייב לרכוש תערובות שונות של קפה טחון בעשרות ואף מאות שקלים, אלא לרכוש קפסולות בטעמי קפה שונים ובעלי ארומה שונה כאשר הוא משלם מחיר של בין שקל ל-2 שקלים עבור כל קפסולה. זהו יתרון חשוב למשתמשים הביתיים, שאינם מכינים קפה בתדירות גבוהה כמו זאת שבבתי הקפה השכונתיים ובמסעדות ועל כן אינם צריכים להכין קפה בכמויות ולרכוש תערובות קפה יקרות ומיותרות.

בהזמנת מכונות אספרסו המופעלות באמצעות קפסולות לרוב יגיעו עם מכונת הקפה מספר קפסולות בטעמים שונים ובתערובות שונות וזאת על מנת שהמשתמש הביתי יבחר בקפה שהוא הכי אהב וידע אילו קפסולות מתאימות וטעימות לו. בענף הקפה קיימים עשרות רבות של טעמים וניחוחות, היות והעדפות של טעם וריח משתנות בין אדם לאדם מומלץ לבחור את התערובת המתאימה לנו ביותר באמצעות הקפסולות שקיבלנו ברכישת מכונת האספרסו.

באם הזמנתם מכונת אספרסו בעבור המשרד, קיימות היום מספר חברות המספקות קפסולות למכונת הקפה במחירים מוזלים בהזמנות גדולות של מעל ל-100 קפסולות קפה. בהזמנה של כמות יותר משמעותית של קפסולות קפה ההנחה יכולה להגיע לעד 80 אגורות לקפסולה וזה משמעותי לבתי עסק המזמינים כ-1000 קפסולות קפה כמדי חודש.

בטרם רכישת מכונות אספרסו שהקפה בהם מוזן באמצעות קפסולות מוטב לבדוק את העלות העתידית של הקפסולות ובכך לבדוק את הכדאיות שברכישת מכונות הקפה של יצרני המכונות השונים.

הוסף תגובה