כך תעצבו לעצמכם את דירת חלומותיכם מקרטון!

כשזוג צעיר נכנס לבית חדש, הוא רוצה לעצב אותו לפי אופיו וטעמו ובעלות לא יקרה. הכניסה לבית כרוכה בהוצאות רבות כמו שיפוץ, מזגנים, ריהוט ומכשירי חשמל. מסיבה זו  צריך לחשוב על  עיצוב הבית- כיצד תעצב מקרטון אותו בצורה מיוחדת ולא יקרה.

אחד הפתרונות כיום לעיצוב הוא ריהוט הבית באמצעים זמינים ופשוטים, מבלי להיכנס להוצאות גבוהות. ניתן ליצור כיום לבד רהיטים מדהימים לבית העשויים מקרטון. את טכניקת עיצוב הרהיטים ניתן ללמוד בסדנאות מבלי צורך בניסיון קודם. קרטון הוא חומר חזק העשוי משתי שכבות של נייר ובניהן שכבה של קרטון גלי ומסוגל לשאת עומס רב.  קל לעבוד עם הקרטון וניתן ליצור איתו פריטים ייחודיים וצבעוניים. השימוש בקרטון ממוחזר עוזר לשמירה על איכות הסביבה והוא חומר זמין וזול.

 

סדנאות למבוגרים נותנות כלים לגבי עיצוב הבית-כיצד תעצב מקרטון אותו באופן מקורי ולא יקר. תוכל ליצור שידות, שולחנות, מדפים, מסגרות, מיטות, כוורות ועוד. אנשים המשתתפים בסדנאות נהנים מתהליך היצירה ומן התוצר הסופי שהוא פרי דמיונם וייחודי להם. זוג צעיר יכול לרהט את כל הדירה בעלות נמוכה ובצורה מקורית ויפיפייה. הרהיטים קלים ולא צריך לעשות הובלה כדי להעבירם, קל לנקות את הבית ואם מטאטאים, פשוט מרימים את הריהוט מהרצפה . אין בעיה עם שטיפת הבית כי הריהוט מצופה בלכה מיוחדת עמידה למים. כשמתווסף ילד בונים לו ריהוט לחדר ואם ריהוט נמאס אפשר לשנות אותו.

במהלך סדנאות למבוגרים המשתתפים מוצאים מקום ליצירתיות שלהם ויכולים להתגאות במוצרים שבנו במו ידיהם. בנוסף לריהוט ניתן ליצור פריטים משלימים לדקורציה העשויים מעיסת נייר. גם כאן החומר זמין, זול, תורם לסביבה ירוקה ונוח לעבודה. עם עיסת נייר ניתן להכין כלי נוי צבעוניים וכלים שימושיים, פסלים, ריהוט, חמסות, מסכות, מנורות, מראות, ועוד. לאחר לימוד הטכניקה הבסיסית תוכלו לקשט את הבית לפי טעמכם ולהפוך אותו לבית עם אופי. עיצוב עם עיסת נייר נלמד גם במסגרת סדנאות לילדים.

כל זוג יכול לעבור חוויה של יצירה  משותפת  ולבנות לעצמו קן חמים ונעים.

הוסף תגובה