כל אישה מחכה ליום בו היא תהפוך לאימא, המסע מתחיל ביום בו היא מגלה שהיא הצליחה להיכנס להריון ומסתיים באירוע הלידה

התעמלות הריון
כל אישה מחכה ליום בו היא תהפוך לאימא, המסע מתחיל ביום בו היא מגלה שהיא הצליחה להיכנס להריון ומסתיים באירוע הלידה, לאורך תקופה זו עובר גוף האישה שינויים פיזיולוגיים רבים המשפיעים על אספקטים רבים בחיי האישה, אחת הדרכים לשמור על תקינות ההיריון הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית היא שמירה על אורך חיים בריא הכולל פעילות גופנית.

מחקרים רבים מצביעים על כך שפעילות גופנית מסודרת במהלך ההריון, כלומר התעמלות בהריון, עשויה למנוע סיבוכים מיותרים, פעילות גופנית בזמן ההיריון יכולה להיות לדוגמא הליכה, נשים רבות בוחרות לקיים הליכה יומית בשעות הערב, הליכה שנמשכת כשלושים דקות, במידה ואת נוהגת לבצע הליכות חשוב להמשיך בכך גם בתקופת ההריון.

נשים שהקפידו על אורך חיים בריא ועל פעילות גופנית קבועה מדווחות על הריון קל ומהיר וכן על תקופת התאוששות קצרה, מבחינת העובר ברגע שהאימא שומרת על עצמה ועל גופה היא שומרת גם על העובר שברחם.
התעמלות גופנית בזמן הריון מחייבת ייעוץ של רופא על מנת להבטיח שהפעילות אכן עוזרת ולא פוגעת, כיום ניתן לשכור את שירותיו של מאמן פרטי שינחה אותך בזמן ההיריון, במסגרת שירותי האימון הפרטיים מקבלת

האישה הנחיות מדויקות כיצד לפעול וכיצד להתאמן בצורה נכונה.
לכל הנשים שלהם זהו ההיריון הראשון והן חסרות את המידע ההכרחי ניתן לקבוע שיעור ניסיון בכל חברה המעניקה שירותי אימונים אישיים בתקופת ההריון.
אני אישית אשתי פגשה מאמנת אישית באקראי (בדיוק כמו שפגשה את מארגנת החתונה שלנו ומארגנת החינה מרוקאית שלנו) המתמחה באימונים להתעמלות בהריון והלכה איתה על אימונים בכל תקופת ההריון וזה עזר לה לשמור על מראה חטוב(עד כמה שניתן להישאר חוטבה בהריון) ובריאות טובה…

הוסף תגובה