כל מה שאתם חייבים לדעת על השכרת אוהלים לאירועים!

כל מה שאתם חייבים לדעת על השכרת אוהלים לאירועים!

בשנים האחרונות השכרת אוהלים לאירועים הפך למשהו יודע ומאוד פופולארי, האוהל משמש לכל אירוע ומטרה, מייצר תחושת נוחות ומרחב, נותן מראה ייחודי ויוקרתי. האוהל מגיע בצבע לבן ובמספר גדלים שונים. ניתן לבחור את גודל האוהל בהתאם לכמות המוזמנים לאירוע.

השכרת אוהלים לאירועי חברה-
אם החלטתם לפנק את העובדים שלכם בערב גיבוש מהנה בחיק הטבע תחת השמש השוקעת, לצאת קצת מהשגרה של יום העבודה וליהנות מיום שכולו כיף גדול, השכרת אוהל לאירועים ישמש אתכם ליום המגבש שתכננתם. ניתן כמובן להשכיר אוהל עם 2 חללים נפרדים כאשר חלל אחד ישמש את העובדים למשחקי חברה והשכרת שולחנות משחק לאירועים, כגון- משחקי כדורגל, כדורסל, פינג פונג ועוד… וחלל נוסף אשר ישמש את העובדים לישיבה נוחה עם שולחנות וכיסאות פלסטיק. בחלל זה ניתן להגיש את האוכל, אם מדובר באירוע אלטרנטיבי מומלץ להשכיר פינות ישיבה הכוללים שולחנות וכיסאות עץ נמוכים, פופים מחצלות. 

מה חשוב לוודא בהשכרת אוהלים לאירועים?
ראשית יש לבדוק האם האוהל מגיע ממוזג, יש להתחשב בתנאי השטח ובמזג האוויר. באירועים בהם יום הכיף שתכננתם עבור העובדים שלכם מתקיימים בימי הקיץ החמים יש לדאוג שהאוהל יגיע ממוזג, בימי החורף החמים תדאגו לחימום באמצעות תנורי אינפרא או פטריות חימום. 
במידה והאירוע מתקיים בשטח פתוח בו אין חשמל יש לדאוג לגנרטור להשכרה לכל מוצרי החשמל שתרצו להפעיל, כגון תאורה והגברה. אפשרי לשים ציוד הגברה עם מוזיקה או קריוקי בשני החללים, כך כולם יוכלו ליהנות מאווירה טובה. 

מהיכן כדאי להשכיר אוהלים לאירועי חברה?
את האוהל יש להשכיר מחברה המתמחה לכך שעוסקת בתחום. האוהל חייב להיות ממוקם בצורה תקינה עם חיזוקים מתאימים. לא תרצו שמשהו ייהרס במהלך האירוע אחרי שטרחתם לארגן אותו כל כך הרבה זמן ובצורה הטובה ביותר עבור העובדים שלכם. 

השכרת אוהלים לאירועי חברה וצוות , איך תארגנו זאת נכון?
ראשית חשוב לערוך סקר שוק במספר חברות שונות ולברר מחירים, שתפו את החברה ממנה אתם מתכוונים להשכיר את האוהל במיקום האירוע, כמות המשתתפים, שעת תחילת האירוע ושעת סיום האירוע. בדקו האם המחירים כוללים הובלה התקנה ופירוק בשטח . 
בקשו מאותה חברה שהאוהל יותקן לפחות 3 שעות לפני האירוע, כדי למנוע תקלות. בנוסף בדקו האם אותה חברה עוסקת גם בהשכרת ציוד נוסף לאירוע שלכם, כגון- שולחנות, כיסאות, תאורה, הגברה, מיזוג שולחנות משחק וכל מה שתצטרכו. 
כך תוכלו לחסוך כסף רב והתעסקות עם מספר חברות שונות ותיאום זמנים.

אוהל להשכרה לאירועי חברה וצוות-
כמעט רוב החברות עורכות לפחות פעם אחת בשנה אירועי חברה בו כל עובדי החברה יוצאים מהיום השגרתי בעבודה ליום כיף מפנק . מארגני האירועים רוצים שהאירוע יעבור בצורה הטובה והמוצלחת ביותר ללא כל תקלות, ושהעובדים ייהנו מאווירה של חופש לכן מומלץ מאוד לערוך לפחות פעם אחת אירוע בחיק הטבע ולארגן אוהל להשכרה עם מיזוג מתאים בהתאם לחודשי השנה.

רוצים לקרוא עוד מאמרים וטיפים שונים בתחום האירועים והמסיבות? כנסו עכשיו לכתבות האחרונות באתר של סאונדשיין

הוסף תגובה