שף הפעלות לימי הולדת

עוד מעט יום ההולדת של הילד הקטן מתקרב ואתם חושבים על פעילות מיוחדת שאתם רוצים לערוך ביום ההולדת שלו. עד היום ימי ההולדת היו יחסית פשוטים כי הילד היה קטן ולא מבין, אבל הגיע הזמן שתכינו לו מסיבת יום הולדת מפציצה. לא כולם יודעים איך לארגן מסיבת יום הולדת וגם להחזיק קבוצה שלמה של ילדים ליום הולדת ולדאוג שלא יהיו בעיות והכל יתנהל כשורה זה לא דבר פשוט, במיוחד כשאתם רוצים שהאירוע יהיה אירוע מפוצץ ושיום ההולדת יהיה חוויה בלתי נשכחת לכל הילדים הנוכחים. אתם חושבים על הפעלות לימי הולדת אבל לא בטוחים אם לקחת ליצן או אמן בלונים והאמת היא שהתשובה המומלצת היא דווקא לא זה ולא זה, אלא שף לילדים!

מאז שעלתה לאוויר תכנית הריאליטי מאסטר שף ובמיוחד לאחר שידורי מאסטר שף לילדים הפך כל הרעיון של בישול לילדים להיות דווקא דבר מאוד מקובל. ילדים אוהבים אוכל זה בטוח, אבל לבשל? אף פעם לא חשבנו על זה. בישול נשמע כמו משהו מסוכן שדורש השגחה עילאית אבל זה לא חייב להיות ככה מכיוון שף מוכשר שיגיע ליום ההולדת של הילד יכול לענות על כל משאלותיכם ללא שום סיכון. ניסיון רב של עבודה מול ילדים כבר לימדו את השף איך מתייחסים לילדים בדרך שהם אוהבים, איך לגרום להם להינות ממסיבת יום ההולדת ואיך להכין מאכלים טעימים מבלי להתקרב לאש או לגעת בסכין.

בין המאכלים שילדים אוהבים בעיקר מזכירים את הממתקים ואת השוקולד בפרט, בפעילות מיוחדת שיוזם השף ואליה מצטרפים כל הילדים בשמחה מבקש השף מהילדים להכין יצירות מיוחדת באמצעות שוקולד. בנוסף, ההפעלות המצחיקות גורמות לילדים להינות גם בלי שום קשר להנאה מההאכילה עצמה. ושלא תחשבו שכשמזמינים שף לילדים למסיבת יום ההולדת פה זה נגמר, השף בדרך כלל מביא איתו גם ערכת תאורה מקפיצה ואפשר לערוך מסיבת ריקודים ברחבה תוך הפעלות נוספות, אך טוב שלמפעיל יש התמחות ייחודית שהופכת את המסיבה, כי כנראה שליצנים כבר מיצו את שלהם.

הוסף תגובה