כל מיטה והבסיס שלה

גם לאחר שבחרתם את המזרון המושלם עבור השינה החלומית שלכם, אתם עדיין רק בחצי הדרך ליצירה של מיטה מושלמת שצריכה לכלול בסיס מיטה נוח ואיכותי גם כן.

ללא בסיס של מיטה המזרון למעשה חשוף לכל הלכלוך שקיים על הרצפה וגם כל המזיקים והקור מועברים מן הרצפה ישירות אל המזרון והורסים את המזרון על ידי גרימת בלאי מהיר, מלבד זאת השינה פחות איכותית וחשופה למזג האוויר שמוקרן מן הרצפה ישירות אל הגוף שעל המיטה.

 

אילו בסיסי מיטה קיימים?

בסיס למיטה מרופד – לא מעט אנשים אוהבים לבחור בבסיס מיטה שמגיע עם ריפוד מסביב לו ומקנה מראה הרבה יותר נעים ורך, מאשר המגע הקשיח של העץ. הריפוד יכול להיות מתוך מגוון של בדים המגיעים בטקסטורות ועיצובים רבים.

 

בסיס למיטה עץ מלא – חשוב שתמיד בסיס מיטה יהיה עד כמה שיותר עמיד, וזה אומר עץ מלא. רק עץ מלא יעניק את היציבות הנדרשת לנשיאה של מזרון וגוף האדם בצורה שתחזיק לאורך שנים רבות ללא כל בעיה.

 

בסיס למיטה עם ארגז – ניצול פרקטי של רהיט שנועד בראש ובראשונה עבור בסיס של המזרון, אליו ניתן לצוות ארגז מתרומם או מגרות שמאפשרים יצירה של חלל לאחסון של שמיכות וציוד נוסף שאין לו מקום ביתר הבית. הרבה מבסיסי המיטה מגיעים עם אופציה להוספה של ארגז שמהווה יתרון גדול לבתים קטנים.

 

בסיס למיטה גודל – כמעט כל בסיס של מיטה ניתן להשיג בטווח רחב של גדלים על מנת להתאים לכל צורך, החל ממיטת יחיד ועד למיטה זוגית רחבה במיוחד ברוחב של 1.80 למפונקים שאוהבים המון מקום להתפרס עליו במהלך השינה. חשוב מאוד לשים לב כי גודל הבסיס של המיטה תמיד מתאים לגודל של המזרון שבחרתם מבחינת עומק, רוחב ואורך.

הוסף תגובה