לא! לסגירת בית הספר הקולינרי במכללת הדסה

תגידו לי זו בדיחה? גמיק?

אולי אתם (הנהלת המכללה) לא יודעים מה יש לכם במכללה, איזה מגמה מדהימה אשר מכשירה עשרות טבחים בשנה.

סליחה שלא הצגתי את עצמי קוראים לי שחר דבח והייתי תלמיד במגמה בשנת 2008. סליחה אני מתקן את עצמי אני עדין תלמיד שם!! למה אתם שואלים? כי בית הספר הקולינרי של מכללת הדסה הוא בית, בית חם. הוא עוזר לי ולעוד מאות תלמידים בכל שאלה ובעיה שיש לי 24 שעות ביממה. וכן בלי שום ספק בית הספר הכי טוב בארץ בכלל ובירושלים בפרט ואל תנסו להגיד לי שיש עוד בתי ספר בירושלים כמו בית הספר הקולינרי בהדסה כי אין, כל השאר: מכללת השף ובישולים הם סתם חיקויים. זהו בתי הספר היחידי הנותן תעודה של משרד התמ"ת. זהו בית הספר היחידי המלמד את כל החומר שטבח מתחיל צריך לדעת( מעבר לחומר הדרוש).

 

אני לא יודע במה אתם משחקים פה, מכללת הדסה לא קיימת ללא בית הספר הקולינרי!!ישר שזורקים את השם הדסה המשמעות "בישול". אני לא יודע אם את מכירה את התלמידים, הטבחים והשפים שיצאו מתוך בית הספר כי  את לא יורדת ומתעניינת מספיק בנעשה במטבח, רואים אותך רק באירועים שהמגמה עושה לכבוד "נשות הדסה. אז זה מספיק חשוב להראות נוכחות ולהגיד אני הנשיאה. זו המגמה שלי, אבל אחרי שהכל נגמר אתם ממשיכים לפעול כאילו אין מגמה. האמת שאת לא צריכה להכיר את התלמידים, הטבחים והשפים, למה? כי אנחנו נמצאים בכל מקום. בכל בית קפה, מאפיה ומסעדה אנחנו נמצאים וממשיכים לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים : לבשל!!

את אוהבת לאכול? יוצאת למסעדות? קונה לחמים? ושותה קפה לפעמים? אין כבוד יותר גדול מלדעת שבכל מקום שאת יושבת אלו תלמידי מגמת הבישול אשר קורעים את עצמם כדי שלך יהיה טעים? נעים וטוב??? אבל במידה ותפעלו ותסגרו את המגמה את אולי לא תכירי את הנפשות הפועלות אך אנחנו נכיר בדיוק מי האחראית לפשע הנורא הזה. ואז לא יהיה לך נעים יותר לשבת בבית הקפה ולאכול במסעדה שתלמידי העבר והשפים לעתיד עובדים שם.

אני מקווה שמתחת לחליפת המשי שלך מסתתר לב ורגש כי אחרי הכל זה מה שמניע אותנו. וזה מה שצריך להניע אותך לב, רגש והיגיון.

למה לסגור?? למה?? כדי שהמכללה תהיה אקדמית? גברת יש לי חדשות בשבילך לא את ולא אף אחד יסגור את בירת הקולינריה של ישראל-בית הספר הקולינרי במכללת הדסה!!

הכתוב הנו טור דעה

הוסף תגובה