לא תהיה לי עוד הצלחה טובה מזאת

ניקיון זה לא בטבע שלי
איך שהתחיל היום ידעתי שאני צריך לנקות את הבית, ויהי מה. כבר עבר חודש מאז שניקיתי את הדירה בפעם האחרונה, ובינתיים התחילו להצטבר לי על הרצפה כל מיני גלגלי לכלוך ומוך. אומנם נכון שאני לא אוהב לנקות ואף פעם לא הזמנתי מנקה או שירות פוליש לרצפה, אבל לנקות את הבית פעם בחודש – זה מאסט. אחרי שאכלתי ארוחת בוקר פצחתי במסכת ניקיונות רבתי. והתחיל לנקות איתו את הסלון. אני מחפש עבודה עכשיו. עם זאת, אני לא רוצה למצוא עבודה חדשה כרגע מכיוון שאני עוברת רכבת הרים רגשית; הייתי רוצה לנסות דברים בעצמי קודם, אבל אם אני לא יכול למצוא עבודה בכלל אז עדיף שלא אתעכב יותר ואתחיל. מסתכל. אני מתחיל לנקות את הבית היום, למרות שאני לא ממהר. גם אם יש לי קצת זמן פנוי עכשיו, אני יכול לבזבז אותו בניקוי המקום.

זהו סיפורו של הגיבור שנאבק להיות נקי

אף פעם לא הייתי אדם נקי. תמיד הייתי זה שהשאיר כלים מלוכלכים בכיור וערם בגדים על הרצפה. אמא שלי תמיד אמרה שאני אצמח מזה, אבל היא טעתה. רק לאחר שעברתי לדירה משלי והייתי צריך לעשות את כל המטלות שלי, הבנתי כמה החיים קלים יותר כששומרים על דברים נקיים.

למדתי הרבה מאז על איך לשמור על הבית שלי נקי ומאורגן, אבל עדיין יש מקרים שבהם זה יכול להיות קשה לשמור על הרגלים טובים. יש ימים שפשוט אין לי זמן לשאוב או לשטוף כלים וימים אחרים שפשוט לא בא לי לעשות את זה. ובא לי להזמין חברת ניקיון כמו דוקטור פוליש אבל עכשיו כשיש לי אחד קטן איתי בבית אז…

זהו שיר של המשוררת המפורסמת, של סילברשטיין. זה על איך זה מרגיש להיות אדם לא כל כך נקי.

אני לא כל כך נקי, אני לא כל כך מסודר

אני לא כל כך אדיב, אני באמת די מרושע

אני זה שאתה צריך לדעת, אני באמת די נכון

ניקיון הוא לא בטבע שלי

Cleaning bucket orange color on the floor, home interior wood floor background. Domestic household or business sanitary cleaning

לא כל התחלות קשות

קודם כל התחלתי עם הכיור במטבח. הכלים שם הצטברו עד לגובה הברז, בערך, וכולם מטונפים מאוכל שהתקרש ונדבק. מחזה מרנין לכל הדעות. פתחתי בקבוק אקונומיקה וקרצפתי כל צלחת, כוס וסכו"ם עד שיכולתי לראות את ההשתקפות שלי. אחרי שהברקתי את הכלים, ניקיתי את הכיור השחור משחור ועברתי לשטוף את הרצפה. מכירים את זה שאתם לא שוטפים את הבית יותר מדי זמן, וכל הלכלוך והשערות מצברים לכדורים מתגלגלים בכל הבית? אז זהו, שהרוב לא מכירים; רק אנשים כמוני, שמשאירים את הבית מלוכלך במשך חודשים, מכירים את זה.

הוסף תגובה