להוציא את עו"ד שבך לחיים האישיים והעסקיים

 מכיר/ה את המצב בו לפעמים הרגש גובר על שכל,ואת הקושי שבלמצוא את האיזון שביניהם ?

מרגיש/ה כספינה טרופה בלב ים ואת הרגשת התיסכול מהדרך שבההדברים מתנהלים בחייך האישיים ו/או המקצועיים  וחושב/ת  שהדברים היו צריכים להיות אחרת ?

שהיית/ רוצה יותר  מזל ?

מרגיש/ה שהאירועים החיצוניים מסיטים אותך מהדרך ?שאת/ה יודע/ת כל כך הרבה דברים אך מתקשה להביא אותם לידי ביטוי בחייך האישיים והמקצועיים ?

נלחצ/ת משיחה עם הממונה , עם מנהל הבנק  או עם בעל סמכות ?

קרה לך שחוות  דחייה וחשב/ת שהיא מופנת כלפיך באופן אישי ?

מכיר/ה את הביטויים "להסתכל לפחד בעיניים"  או "לעשות מלימון לימונדה"

אך לא באמת יודע/ת  מה זה אומר או איך ליישם אותם בחייך האישיים או המקצועיים ?

נקלע/ת לסיטואציות  שבהן את/ה מרגיש/ה "מרוקן/נת" לאחר שיחה  עם הממונה או עם עמית לעבודה וכד' ?

מרגיש/ה שאת/ה חוזר/ת על אותן טעויות פעם אחר פעם אבל מבטיח/ה לעצמך שהפעם זה לא יקרה ?

מרגיש/ה חסר/ת  אונים  ושאין לך כמעט שליטה על המתרחש בחייך?

ובכן, לדעת עורכת-דין שרונה בן-ארצי, עו"ד בכירה המתמחה בדיני משפחה ובדיני נזיקין אשר במהלך 14 שנות עבודתה יצגה, יעצה, כיוונה והדריכה מאות רבות של לקוחות במו"מ מול מוסדות, גופים ומומחים שונים לרבותוהופעות בפני בימ"ש העליון, המחוזי והשלום, יצרה תקדימים משפטיים רבים וצברה ניסיון עצום בכישורי הנחייה, הדרכה, ותמיכה רגשית לקהללקוחותיה בפתרון בעיות וקבלת החלטות בדרך יצירתית, תומכת ומעודדת,הדבר נובע: מהיעדר כלים מתאימים או מהיעדר יכולת לדעת באיזהכלי להשתמש ומתי !

במהלך השנים הבחינה עו"ד בן-ארצי, כי ישנה הקבלה מדהימה בין"הכישורים" הנחוצים לעו"ד בעבודתו לבין אלא הנחוצים להתנהלותנו בעסקים ובחיים האישיים והמקצועים.

כי העיסוק במשפטים הוא הרבה יותר ממילים, זה "כישורים".

כישורים שאם היו מועברים למנהלים ולעובדים, בדרך פשוטה ובגובה העיניים,תוך הנחייה ברורה וקלה כיצד לישמם במסגרת העבודה, הרי שהעסק שלכם היה נהנה מעובד יותר ממוקד, אחראי, תקשורתי, יצירתי בפתרון בעיות,דבק יותר במטרות החברה,  עובד יודע ויכול להתמודדות עם מצבי לחץבעבודה ובכלל ובכך גם לקבל את החלטות הטובות ביותר לעסק שלך.

עובד אשר יש לו "ארגז כלים" מתאים ויודע כיצד ומתי להשתמש בכל כלי וכלי הוא עובד הרבה יותר בטוח בעצמו, מסופק ויצרני יותר, המרגיש חלק חשוב מהעסק שלך ! כי ידע זה כוח – והכוח הוא בידיים שלך !

לטענת עו"ד בן-ארצי זה לא מספיק שעובד בניין יודע ממה עשוי קיר או אפילו איך בונים אותו אם אין לו את הכלים המתאימים או שיש לו את הכלים  הדרושים, אך הוא לא יודע כיצד להשתמש בהם ומתי…

תוכן הרצאה:

הרצאה אינטראקטיבית במהלכה נבחן מקצת מהעקרונות והכישורים המנחים עו"ד בעבודתו כגון: מציאת האיזון בין הרגש לשכל, מיקוד, פתרון בעיות, התמודדות עם מצבי לחץ,קבלת החלטות , יצירתיות,  תקשורת בין אישית,נטילת אחריות, ועוד,   כ"כישורי חיים", אשר יש בהם כדי להתאים להתנהלותינו היום יומית במקום העבודה/במשפחה/מול חברים ובכלל.

ההרצאה מועברת בהומור ובגובה העיניים.משך ההרצאה כשעה והיא מתאימה למנהלים ועובדים כאחד – אשר רוצים לשפר ולהעצים את עצמם ואת החברה/עסק שלהם.

סדנא:

במסגרת הסדנא נגלה יחדיו את העקרונות והכישורים המנחים עו"ד ונלמד, לעומק, כיצד ליישמם בתוך חיינו הפרטיים, המקצועיים והעסקיים. הסדנא "להוצאת העו"ד שבך" הינה תהליך מרתק בו לומדים המשתתפים : אחריות, מחויבות, יצירתיות, מיקוד, דבקות במטרה ועבודת צוות כמוגם כיצד לפתור בעיות, להתמודד עם מצבי לחץ ולקבל את ההחלטותהטובות ביותר עם הנתונים הקיימים ועוד.  

(נטילת אחריות, מיקוד, דבקות במטרה, פתרון בעיות, התמודדות עם מצבי לחץ, קבלת החלטות, יצירתיות, תקשורת בין אישית, דיבור פנימי).

הסדנא הינה בת 3-5 מפגשים אינטראקטיביים חד שבועיים. 

משך כל מפגש כ- 2 – + שעות והיא מתאימה למנהלים ועובדים כאחד

אשר רוצים לשפר ולהעצים את עצמם ואת העסק שלהם.

ההרצאות והסדנאות יונחו ע"י עו"ד שרונה בן-ארצי.

הוסף תגובה