להשקיע בחלל ראוי לבגדים

בכל בית ישנו ארון אשר בו אנו אוגרים בחינניות את כל החפצים שלנו, במיוחד אנחנו הנשים אוהבות ליצור קולקציה מרשימה של פריטי הלבשה תחתונה, נעליים לכל מצב ואירוע, בגדים ליומיום ולאירועים, תיקים, צעיפים ומה לא. כל מה שיכול להיראות נהדר עלינו ולהשתלב נהדר עם לוק שכבר קיים בארון הבגדים מהווה רכישה משתלמת שפשוט אסור לפספס. הבעיה שתמיד מתלווה לכל אלה היא של המקום לאחסון בארונות הזזה מעוצבים שנמצאים בכל חדר בבית, עד אשר נזדקק לכל אחד מהפריטים האלה. מה עושים? קראו ותדעו.

 

להשקיע בארון מותאם אישית

כיום יש לא מעט ארונות הזזה מעוצבים איכותיים אשר מעבר לעיצוב מהמם שבאמת נותן אמירה בכל הנוגע לעיצוב של החדר מספקים את האפשרות לסדר את כל חלקי הארון בהתאם לצרכים האישיים של כל אדם. מה זה אומר? שכנראה נמצא סופסוף מקום ראוי לאוסף המגפיים יחד עם מקום של כבוד לתיקי המעצבים שרכשנו במיטב כספינו. יש מקום להכל קרוב לוודאי, רק צריך לדעת איך לסדר את כל הפריטים על מנת שיהיו נוחים לאיתור ולהוצאה מן הארון מבלי להרגיש כאילו התחוללה שואה גרעינית בתוך ארון הבגדים.

 

לנקות מידי אביב את ארון הבגדים

לפחות פעם בשנה למדו להיות כנות עם עצמכן. האם באמת כל פריט בארון הבגדים יושב עליכן בצורה מושלמת ומתאים לרוח התקופה? נכון, יש פריטים שהם לגמרי רטרו, אבל אחרים נראים יפה רק בתיאוריה, ואולי הגיע הזמן לארוז כמה פריטים כאלה על מנת לפנות מקום לאפשרויות קנייה חדשות והרבה יותר עדכניות מבחינת טרנדים. ארונות הזזה מעוצבים יסייעו לכן למצוא את כל מה שאתן חייבות לשמור בקלות, אבל חייבים מידי פעם לברור את הפריטים השווים שמירה מאלה שממש היו קנייה אימפולסיבית.

הוסף תגובה