לימודי קואצ'ינג במרכז

לימודי קואצ'ינג

לימודי קואצ'ינג מהווים פריצת דרך עבור אנשים הרוצים שינוי בחיים. המושג לימודי קואצ'ינג הגיע מהתרבות האמריקאית שראתה בתהליך הזה כלי חשוב בהתפתחות החברה. לימודי קואצ'ינג מסייע לכלל אדם פרטי המרגיש בתוך "כלא נפשי" ורוצה להשיג תוצאות פורצות דרך בחיים. ספרים רבים נכתבו בנושא פירצות דרך בחיים, אבל לא כולם השכילו לעשות שינוי או למלא את ההוראות. לימודי קואצ'ינג הם שילוב של הכשרת מאמן המחייבת אותו לפרוץ קודם כול את המחסום בחייו.

לימודי קואצ'ינג – השכל שלנו

לימודי קואצ'ינג סובבים סביב דבר אחד! השכל שלנו. השכל שלנו הוא הכלי הכי עוצמתי שקיבלנו מאלוהים. הבעיה שנוצרה פה היא או שאיבדנו את "ההוראות ההפעלה שלו" או שלא לימדו אותנו כלל כיצד להשתמש בו לטובתנו.לימודי קואצ'ינג מלמדים כיצד לממש את יכולתנו ולפהיק את המירב על מנת להשיג תוצאות פרוצות דרך. לימודי קואצ'ינג מלמדים אותנו שכול אחד יכול אם הוא רק רוצה. הבעיה הנוספת היא העצלנות

לימודי קואצ'ינג – המכשול העיקרי

המכשון העיקרי בהם נתקלים המתאמנים החדשים בלימודי קואצ'ינג היא העצלנות של המאומן. אחרי שעובר המתאמן החדש פריצות דרך בחייו הוא חייב להנחות מאומן ללא תשלום על מנת שיוכל לקבל את ההסמכה לכך. אבל לא כול מאומן הוא אדם בעל רצון עז כמו למתאמן המתלמד החדש. לימודי קואצ'ינג מלמדים כיצד להעיר את המנהיג שבתוך האדם המאומן. בעזרת משפטי השראה ו"טפטופים לתוך מחשבותיו" לאורך כל הדרך מצליח המתאמן החדש לעורר רגש במאומן ולחלחל בתודעותו ששינוי פורצי דרך יועילו לו בחייו. לאחר שהתובנות מתחילות לחלחל לתת המודע, השכל הרגשי מתחיל המאומן לקבל החלטות רציניות ולשתף פעולה עם המאמן. לימודי קואצ'ינג שמים דגש רציני על השכל הרגשי, המניע הרבהאנשים לפעולות.

לימודי קואצ'ינג – עוצמה אישית

לימודי קואצ'ינג מלמדים ליצור עוצמה אישית ובניית ביטחון עצמי, אך לאורך כל הדרך גם המתאמן המתלמד עובר מצבים לא קלים ומשברים לא פשוטים. השינויים שעליו לעבור תוך לימודי קואצ'ינג גורמים לו לפחדים רבים, שלפעמים יוצרים שיתוק. הפחדים באדם הם דבר טבעי הם סוג של מגננה שיוצר הקול הפנימי בראשנו. לימודי קואצ'ינג מלמדים את המאמן המתלמד כיצד לשבור את מחסום הפחדים על ידי התמקדות במחשבות חיוביות ומרגשות, כגון אהבה או מכוניות שהיה רוצה לרכוש או חלום שהיה רוצה להגיש והוא מדמיין שאכן הגשים על מנת להפיג את הפחד המכרסם בו. לימודי קואצ'ינג הינם תהליך ארוך ולא פשוט אבל מהוות סיפוק רב.

הוסף תגובה