לימוד פיתוח קול – למה בעצם ללמוד לשיר ?

לימוד פיתוח קול – למה בעצם ללמוד לשיר ?

היום, הרבה אנשים מעוניינים ללמוד לשיר כמו שצריך.

פותחים טלוויזיה, רדיו, יוטיוב.. שומעים איזה זמר מדהים ומרגש עושה ג'אגלינג עם הקול שלו וקורע לנו את הלב וחושבים לעצמינו- "אח. אם רק יכולתי ללמוד לשיר כמוהו. את כל הנשמה שלי יכולתי לפרוק דרך שירה כזאת. זה היה עושה לי כל כך טוב.."

ואז.. חושבים לעצמינו.. אולי כדאי לי ללמוד לשיר?

ומיד מבטלים אותה- זה כסף, זה כישרון, זה זמן ובכלל..

למה ללמוד לשיר ? בשביל מה צריך לימוד פיתוח קול כשאפשר פשוט לשיר ולהנות בלי להשקיע כסף ומאמץ?

קודם כל יש את ענין הבריאות- אם אתם כבר פותחים רדיו בבית, או מנגנים ושרים לעצמכם- לימוד פיתוח קול יעזור לכם להשתמש בקול שלכם נכון ולהפוך אותו לבריא יותר… לשיר בלי ללמוד לשיר  עלול לגרום ליבלות על המיתרים, ציסטות, נפיחות, צרידות ומגוון בעיות שניתן לפתור רק בעזרת התערבות רפואית.

 

ולא הייתם רוצים לוותר על הכייף הזה..

בנוסף, לימוד פיתוח קול יביא את הקול שלכם לרמה גבוה ביותר ויאפשר לכם לבטא את עצמכם, לפתח טכניקת שירה נכונה, להגיע לגבהים מרשימים , לבטא את עצמכם ולהשתולל עם הקול בלי בעיה ובסופו של דבר להפוך לזמרים מצויינים.

אוקי, השתכנעתם. זה כייף. זו אומנות. זה בריא. זה ביטוי אישי…כדאי ללמוד לשיר … עכשיו מה עושים?

רוב האנשים מחפשים מורה לפיתוח קול בתל אביב , כי שם רוב המורות ובתי הספר למוסיקה נמצאים , ומתקשים לבחור מורה..

אז בשלב זה- איך באמת בוחרים מורה לפיתוח קול בתל אביב ? איך יודעים אם היא טובה? קודם כל מחפשים תגובות באינטרנט, חומר כתוב, סרטונים.. כל מורה לפיתוח קול בתל אביב שעוסקת בתחום באופן מקצועי כנראה כבר כתבה מאמרים, ייעצה בפורומים, וסביר שיש לה אתר משלה…

זה מעיד על מקצועיות וענין, ותגובות של תלמידים יוכלו לתת לכם תמונה כללית לשביעות רצון שלהם ממנה..

ואז, אחרי שמתחילים בתהליך לימוד פיתוח קול תשאלו את עצמכם- האם אנחנו מתקדמים? האם הקול שלנו מרגיש בריא? האם הגרון כואב לאחר שיעור?

אם יש כאבים, והבעיה לא נפתרת- כנראה שהמורה לא מתאימה לכם, ויש עוד מורה לפיתוח קול בתל אביב שמחכה רק לכם וכנראה מתאימה לכם יותר ממנה…

בסוף תמצאו את המורה הכי טובה בשבילכם, לפעמים זה מזל ומוצאים אותה ממש בפעם הראשונה, ולפעמים צריך קצת לטייל.. אבל בסופו של דבר- זה שווה. אם תתמידו ותשקיעו בבית- תגיעו לתוצאות מדהימות ותהנו מהקול שלכם..

לסיכום אוסיף לכם שלדעתי נוסף לכל היתרונות, לימוד פיתוח קול הוא תהליך כייפי ומרתק. ללמוד לשיר זו אחת המתנות הגדולות ביותר שתוכלו לתת לעצמכם והיא תאפשר לכם ביטוי וריפוי של הנפש.. ואולי אפילו קריירה עתידית..מי יודע?

שיהיה בהצלחה ואל תפסיקו לשיר …

בהצלחה!

הוסף תגובה