ללמוד תופים? DRUMMER

 

הידעתם שעל פי מחקרים מוכח כי העיסוק במוסיקה מפתח את החשיבה, מיטיב לאנשים בכל הגילאים, ובעיקר תורם לילדים ומפתח להם את התקשורת הבינאישית?
או.קיי. אז אתם כבר יודעים שהמוזיקה תעשה לכם רק טוב ובלי שום קשר תהפכו רגועים יותר ברגע שתאזינו לשיר הזה שאתם אוהבים. עכשיו מתקדמים שלב : אתם רוצים לתופף עם השיר הזה. איך תדעו אם יש לכם את זה? הכי טוב זה לנסות ולהתחיל והתשובות יתבהרו במהרה.לתושבי פתח תקווה והמרכז אני ממליץ לבוא ולהתרשם מ DRUMMER ביה"ס לתופים.
עדיף ללמוד אצל מורה מקצועי,אדם שיש לו הכלים והידע ושיוכל להנחות אתכם. מומלץ מורה עם רקע וניסיון.כיצד בוחרים מורה לתופים? ראשית כל חשוב שהמורה יהייה נחמד, אדם שנעים לכם להיות בחברתו, חשוב שתהייה כימיה בין מורה לתלמיד, נורא לא כיף ללמוד עם מי שאין איתו חיבור. לימוד אצל מורה טוב מקצר תהליכים. חשוב מאוד גם המקום בו אתם לומדים בו מבחינה פיזית, שתהייה אקוסטיקה טובה ושלא תפחדו לתופף כי זה ירעיש לשכנים, חשוב כי בזמן הנגינה תרגישו נינוחים ומשוחררים. שימו לב: חשוב מאוד ללמוד יסודות בצורה נכונה ולהתעסק גם בתאוריה ובקצב, אך לא פחות חשוב לעבוד עם שירים, לנגן עם מוסיקה אמיתית, להתחבר לשירים שיוצאים מהמערכת ולהרגיש שאתם חלק מההרכב שמתנגן כעת ברקע!!! ללמוד תפקידים של מתופפים גדולים מכל הזמנים ולקבל השראה מהשירים, אל תשכחו שאחרי הכל המוסיקה קודם נוגנה ורק אח"כ נכתבה.
כמה זמן צריך ללמוד תופים? זו שאלה ממש אינדיוידואלית מכיוון שללימוד אין סוף, תלוי מה השאיפות שלכם ולאן אתם מכוונים. גם המורה שלכם לומד כל יום. מוזיקה זה לא קורס שמסיימים בחודשיים, מוזיקה זו דרך חיים. אני אישית מכיר לא מעט אנשים מכל הגילאים שיום אחד עשו סוויץ' בחיים ובאו להגשים חלום, אנשים שכעבור זמן מה הרגישו שנפתח להם אפיק חדש של הנאה שלא היה קיים עד אז, אנשים שלפתע קיבלו דרייב לחיים והתופים גילו להם עוד פן שלא הכירו. ממש ככה. נשמע מצחיק? נסו ותראו, זה יכול לעבוד גם עליכם, אל תהססו יותר מידי פשוט תזרמו עם הרגש, יתכן ובמקביל אזורים אחרים בחייכם ישתפרו אף הם, אחרי הכל מגיע לכל אחד ואחד מכם להעניק לעצמו. לא…? חשוב לזכור- שמרו תמיד על ראש פתוח!

בהצלחה

הוסף תגובה