למה כדאי ללמוד גיטרה דרך האינטרנט?

בס"ד

למה כדאי ללמוד גיטרה דרך האינטרנט?

לפני הרבה שנים אם היית רוצה ללמוד נגינה הדרך היחידה הייתה ללכת לשיעורים אצל מורה פרטי.
עם הזמן החלו להופיע על המדפים חוברות וספרי הסברה למיניהם. ובשנים האחרונות כשהאינטרנט נהיה נגיש לכל אחד ובכל מקום, כל דבר שתרצה לדעת או ללמוד, תוכל להשיג בקלות דרך האינטרנט, 
החל מחוברות הסברה, סרטוני וידאו, קבצי סאונד ועוד ועוד… ישנם יתרונות רבים בלימוד דרך האינטרנט,
ברצוני להתמקד במספר נקודות:

נגישות
אם פעם היה עליך ללכת לביתו של המורה מידי שבוע, לקבל שיעור של שעה אחת בלבד, לחזור הביתה, 
להתאמן על החומר הנלמד וכעבור שבוע שוב ללכת למורה, וחוזר חלילה. מיותר לציין כמה מאמץ פיזי ובזבוז זמן היה עליך להשקיע.כיום לא נותר לך, אלא להתיישב בנוחות מול המחשב בכל שעה שנוחה לך ובכל מקום שתרצה, אין צורך להתאים את שעות הלימוד עם המורה. המורה- המחשב נגיש לך בכל רגע נתון.

שירות זמין ומידי
פעם אם היית חוזר מהשיעור ומתאכזב לגלות שחלק מהחומר הנלמד אינו ברור לך די הצורך, לא הייתה לך ברירה, אלא לחכות לשיעור הבא, כך היה מתבזבז זמן יקר בו היית יכול להתקדם.
לעומת זאת כאשר אתה לומד דרך האינטרנט אתה יכול לחזור על החומר שוב ושוב, ובמידה ואינך הבנת משהו, אתה יכול להקשיב לשיעור בשנית ולפעמים אף לשלוח שאלה ולקבל מענה כמעט מיידי.

לימוד בקצב שלך
כאשר אתה הולך למורה פרטי, יש לך מחויבות להספיק ולהתקדם משיעור לשיעור. 
אתה לא יכול לבוא לשיעור ולאמר למורה: "מצטער, אבל השבוע הייתי עייף ולא תרגלתי כלל" 
כמובן שאתה כן יכול לעשות זאת, אך אני בטוחה שאינך מעוניין להגיע לסיטואציה כזאת כיוון שאתה מבזבז זמן וכסף. לעומת זאת כאשר אתה לומד דרך המחשב אתה יכול לעשות זאת בקצב שלך, ללא שום לחץ של זמן. אם אתה מתקשה בחלק מסוים אתה יכול לחזור על כך יותר מהרגיל ולא קרה כלום. אין מי ש"עומד לך על הראש" ומלחיץ. וכמובן גם בכיוון ההפוך- אם אתה מוכשר וחדור מוטיבציה להשקיע ולהתאמן הרבה, 
תוכל לזרז את קצב הלימוד ולהספיק הרבה מעבר לרגיל.

חיסכון כספי
מבלי להיכנס למספרים ומחירים, אין לי ספק שעלות הלימוד אצל מורה פרטי,  גבוהה בהרבה מעלות של קורס אינטרנטי. כמו כן ניתן לרכוש מדריכים כתובים, קבצי וידאו וקבצי סאונד בעלות נמוכה אף יותר.

עד כאן היתרונות העיקריים שיש בלימוד דרך האינטרנט.אני מקווה מאד שהפקת הנאה מקריאת המאמר.

אם אתה רוצה לראות עד כמה קל ללמוד דרך האינטרנט אני מזמינה אותך ללחוץ על הקישור למטה ולקבל בחינם מתנה מדהימה.סרטון וידאו שילמד אותך שיעור מעולה בנגינה בגיטרה.

כן, אני רוצה שיעור בוידאו ללמוד גיטרה בחינם!

הוסף תגובה