למכור יותר בעזרת מערכת למכירת כרטיסים

כמה שניות, זה כל מה שצריך על מנת לרכוש כיום כרטיסים למופע, כנסים וכדומה. תשכחו ממה שהכרתם עד היום כיוון שבזכות המערכת המתקדמת חוקי המשחק משתנים ואתם מנהלי האירוע או לחלופין רוכשי הכרטיסים המרוויחים הגדולים.

מצד אחד נמצאים האנשים שמבקשים למכור כמה שיותר כרטיסים ובאופן יותר מוצלח ומהיר, ומהצד השני נמצאים הלקוחות שמבקשים לפשט את הליך המכירה. המערכת עושה גם וגם וזאת כיוון שהיא משלבת בין מכירה מאובטחת מקוונת לבין QR Barcode, כך שלא צריך יותר להגיע פיזית לקופות, לחכות דקות ארוכות למענה טלפוני אנושי וכדומה, אלא כל שצריך הוא לנצל את המערכת למכירת כרטיסים באינטרנט, להתאים אותה לאירוע ספציפי ולמכור כרטיסים ביתר נוחות.

כרטיסים וירטואליים

לאחר שהלקוח נחשף אל דרך המכירה הפשוטה הוא רוכש את הכרטיס, (ללא צורך בהתעסקות מיותרת כגון הורדת תוכנה), וזהו! כרטיס דיגיטלי חכם נשלח לטלפון הנייד במהרה ע"י סמס או לחלופין אל המייל שלכם, וזהו הלקוח זוכה להחזיק בכרטיס הרצוי באופן מהיר ופשוט מבלי הצורך להיות מחוברים למדפסת. עם הQR Barcode שמצוי בטלפון הסלולרי הלקוח מגיע אל האירוע וחולף את התור באופן אלגנטי ופשוט וזאת בזכות אפליקציה שיודעת לזהות את הברקוד ובה מחזיק הסדרן. התאמה על מנהל האירוע פשוט לבחור את השדות הרצויים, לשחק מעט עם העיצוב כך שיתאים ככול הניתן לאופי האירוע וקהל היעד, להגדיר את סוג הכרטיס, את כמות הכרטיסים ואת המחיר הרצוי- וזהו ניתן לצאת לדרך ולהפיץ את עמוד המכירה באופן מהיר ומקוון.

פרסום והפצה

טיפ לאחר שמארגן האירוע סיים ליצור את הדף, מוטב להשקיע בהפצה ופרסום וזאת על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. מכאן שניתן לפרסם ברשתות החברתיות השונות ואף להשקיע בפרסום מקודם. כמו כן יש לעקוב אחר סטאטוס המכירה שהמערכת למכירת הכרטיסים באינטרנט מעניקה, כך שניתן להכריע האם לשחק עם המחיר, האם להקפיא את המכירה או אפילו להפסיקה באופן מוחלט. לבסוף יש לציין שהעלות עבור רכישת התוכנה כדאית ומתחשבת וזאת כיוון שהתמחור נעשה על בסיס מכירות ואין צורך להתחייב מראש.

הוסף תגובה