לעולם אל תוותר על עצמך

על פי הקבלה ,חוכמה שניכתבה למעלה מ-4000 שנה ע"י הקבלסתים שחקרו את רזי העולם . הבינו כי העולם פועל על פי סיבה ותוצאה .

לרוב אין אנו מודעים לסיבה שהדברים מתנהלים בחיינו. החוכמה במצבים כאלו היא לפעול ולא להיתקע בחשיבה שלנו.

למה ןמדוע זה קרה לי?

ובמקום זה יש רגע להניח בצד את החשיבה של הקורבנות וממסכנות בצד.

ובמקומה יש לשאול את השאלה מה אני עושה מכאן?

כיצד אני יכול לפעול כרגע על מנת לצאת מהמצב בו אני נמצא?

על מנת לעשות את הדרך תעשו צעד אחר צעד. בקצב שלכם ובדרך שלכם. לעולם אל תשוו את עצמכם לאנשים אחרים ומקרים אחרים. כי אתם מיוחדים ויחידים.

תחשבו תחילה מה יעשה לכם טוב. מה יכול לעודד אתכם  ולתת לכם כוח לעשות את הדרך.

 יש להבין כי כל גבר שקורה לנו בחיים ,קורה לטובה . יש תוכנית אלוהית מושלמת שאותה אנחנו לעולם לא נדע אנחנו רק חלק מהיצרה המושלמת של אלוהים.

אך חשוב לזכור כי גם אם איננו רואים את האור. האור לעולם לא יוותר עלינו. כל עוד שאנחנו לא ויתרנו על עצמנו. תנסו להסתכל אחורה על החיים שלכם בנקודת מבט רחוקה ותראו שכל פעם שדברים ישתבשו לכם ולא הלכו בכיוון שרציתם גם אם זה מחלה קשה, אובדן של אדם קרוב, תאונה, וכו' אלו תמיד היו הרגעים שדלתות חדשות נפתחו לחייכם  וקיבלתם את המתנות היקרות ביותר בחייכם. תישבו על ציר הזמן ותיראו את הסימנים ותראו לשלעולם לעולם אלוהים לא יוותר על מי שלא ויתר על עצמו. תמיד ישלח את האדם הנכוןלחייכם על מנת לעזור לכם ובדרך כלל זה יהיה זר מוחלט שיבוא כמו מלאך לחייכם ויפתח לכם את דלתות השפע של היקום.

ראיתי את הסרט "פראשס" . אחד הסרטים החזקים ביותר והאכזרים ביותר שראיתי . קשה היה לי לראות כמה אכזריות השפלות וכאב עוברת בחורה בת 16 בחיים.  קשה להאמין איך לפעמיים החיים מתאכזרים עלינו. כאילו אין סדר ורחמים בעולם. אך לאלוהים יש את הסדר שלו .

"פראשס" הוא אחד הסרטים שיתנו לכם את הכוח לשינוי. ויזכיר לכם שלעולם אין לוותר על עצמנו  .ולא משנה  מאיפה ההגענו ומה העבר שלנו. תמיד יש מוצא ופתרון תמיד , תמיד יש מישהו שידאג לנו  כמו מלאך שנשלך במיוחד  עברנו להאיר את חיינו ואז הדלת הנכונה והטובה ביותר תפתח עברונו.

קצת חומר למחשבה

 שבוע מלא שמחה

הילה

הוסף תגובה