לרכוש טבעת אירוסין בעיצוב עצמי

אבל אתה יכול לעשות את כל המאמצים כדי שזה כן יקרה. בין אם מדובר על איסוף מידע ממנה או חברות, בנות ומשפחה ואחרות וכמובן גם מה שאתה רוצה להביא מתנה לאשתך לעתיד. המלצה חמה היא לרכוש תכשיטים בעיצוב אישי.

להכניס את כל האלמנטים לטבעת אחת

טבעת היא אחד הסמלים החשובים ביותר במוסד הנישואין והיא בעצם זו שמייצגת את החיבור השלם, את המעגל שנסגר עם כניסתם של שני בני זוג למסגרת אחרת תחת מעטה נרחב של אהבה, חברות והערכה הדדית. כאשר אתה כבר מבקש לרכוש לה טבעת אירוסין, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע, עם מי שמבינים בעיצוב ויכולים להכניס את כל המרכיבים החשובים לך וכמובן שגם לה, בטבעת. מכיוון שטבעת אירוסין מורכבת ממתכת ואבן חן, אלו שני המרכיבים החשובים שאליהם שופכים את כל התוכן הזוגי שלכם. לכל פעולה ויצירה בכל טבעת אירוסין בעיצוב עצמי יש משמעות וכל עוד יודעים ומבינים אותה, זה מה שחשוב.

הבחירה הסופית היא הקובעת

תכשיטי יהלומים יש למכביר, אולם טבעת אירוסין יש רק אחת ואותה צריך לעצב כמו שצריך. לכן, העיצוב דורש דיוק, ירידה לפרטים קטנים והבחנה דקה בכל מה שיכול להיות חשוב. צריך לדעת האם בת הזוג מעדיפה זהב לבן, אדום או צהוב. האם יש מתכת אחרת שהיא תרצה דווקא? מבחינת האבן, האם היא אוהבת יהלומים גדולים או קטנים (זכור שהמחיר עולה עם משקל היהלום). כאשר בוחרים יהלום צריך לראות את החיתוך, את הצלילות ועוד. כמובן שניתן גם להכניס כיתוב אל תוך הטבעת, למרות שמדובר בטבעת דקה יחסית לטבעת הנישואין, אולם עדיין ניתן לעטר אותה בעיצובים מעניינים, שייתנו ערך מוסף לתכשיט. לבסוף, אם יש נקודה שצריך לשים אליה לב היא המידה. קח מבלי שתשים לב את אחת הטבעות שלה, כדי למדוד את ההיקף ולייצר אחת דומה

הוסף תגובה