לשחק בצורה בטוחה

ישנם הורים אשר מעוניינים לבצע רכישה של מתקני משחק עבור הגינה שנמצאת בחצר של הבית כדי שהילדים יוכלו לשחק שם בשעות הנעימות של היום במקום להיות מול המחשב או הטלביזיה כל היום, אולם ישנו חשש טבעי לגבי הבטיחות של מתקנים לחצר והצבתם בצורה שתהיה זמינה למשחק שאולי יסכן את הילדים.

עבור הורים אין דבר יותר מהנה מאשר יצירה של אזור משחק בטוח ומהנה עבור הילדים, בפרט כאשר הוא מציע תחליף מעולה ואקטיבי לישיבה מול מסך אלקטרוני כל אחר הצהריים, אולם כיצד יודעים לבחור את המתקנים שיהיו בטוחים ומהנים גם יחד?

 

היכן מתקינים את מתקני החצר?

אם אתם שוקלים לרכוש מתקנים לחצר עבור הילדים להתקנה בחצר האחורית, וודאו כי קיים שם משטח רך עליו יותקנו כל אלה ולא על משטח קשיח כמו בטון או ריצוף.

שנית, אל תתקינו את המתקנים במשטח שאינו בגובה 0.

 

הוראות למשחק בטוח

לשחק זה כיף, אולם הכיף יכול להסתיים בכאבים או בפציעה קשה כאשר לא מבצעים את השימוש הראוי במתקנים לחצר, לכן חשוב להסביר לילדים את הפעולות שניתן לבצע על המתקנים ומאלו פעולות יש להימנע על מנת שלא יפצעו ושהמתקנים עצמם יישארו תקינים לשימוש לאורך זמן רב עבורם.

 

בדיקה תקופתית

מידי פעם עברו בין המתקנים שנמצאים בחצר ובדקו האם ישנו חלק רופף שצריך לחזק ושאין בלאי שיכול לסכן את עמידות המתקן בפני שימוש נוסף.

אם מדובר במתקנים מעץ אל תחזקו את הברגים הרופפים יתר על המידה כדי שלא יבקעו את העץ, ושייפו אזורים בהם ישנם זיזים בולטים שיכולים לדקור.

אם ישנה בעיה בתקינות המתקן ועדיין יש לכם אחריות יצרן, צרו קשר עמו כדי לבדוק מה ניתן לבצע כדי להשמיש את המתקנים למשחק במהרה.

הוסף תגובה