מדוע כדאי ללמוד לימודי אימון אישי

כולנו רוצים להצליח מבחינה אישית, משפחתית ועסקית. נשאלת השאלה כיצד עושים את זה, ומדוע זה לא קורה לכה רבים מאתנו? מה הדבר שעושה את ההבדל בין המצליחים לבין שאר האנשים? אנחנו רוכשים השכלה, משקיעים בקריירה, מקימים משפחות, ותוך כדי זה אנו נתקלים בהרבה קשיים, בעיות, עיכובים, מחשבות רעות, פחדים וסבל נפשי. הדבר אותו אנו רוצים יותר מהכול הוא ללמוד איך לחיות במלוא העוצמה שקיימת בנו, ובמרב האהבה והשמחה. קואצ'ינג הינו כלי עוצמתי ואפקטיבי אשר יכול לתת לנו את התשובה לשאלה זו. במאמר זה נסביר על הקואצ'ינג ולימודי אימון אישי.

מהו הקואצ'ינג?

קואצ'ינג הוא אימון אישי במהלכו מאמנים שעברו לימודי אימון אישי עוזרים לאנשים ליהנות מהחיים, ולהגשים את שאיפותיהם וחלומותיהם. שיטה זו משחררת אצל המתאמן חסמים, מסייעת לצמיחתו ומשנה את חייו לטובה.

כיצד מתבצע הקואצ'ינג?

בקואצ'ינג מתבצע תהליך הדרכה מקצועית, בו מאמן שעבר לימודי אימון אישי מסייע למתאמן להתגבר על האמונות והעמדות אשר מעכבות ומגבילות אותו מלהצליח ולהגשים את עצמו. הקואצ'ינג מתבצע באמצעות מפגש אישי והוא כולל הגדרה של מטרות ויעדים, שימוש בפסיכולוגיה פוזיטיבית ולמידת עקרונות שלפיהם המתאמן רוכש מודעות עצמית ומתגבר על מה שמונע ממנו להגשים את מטרותיו.

במהלך המפגש שומע הקואצ'ר מן המתאמן על הבעיות בהן הוא נתקל, ובהתאם לזה מעביר אותו תהליך רגשי והכרתי אשר מסייע לו להגשים את שאיפותיו. בנוסף הקואצ'ר מעניק למתאמן כלים להתגבר על המחסומים הפנימיים ועוזר לו לצמוח מתוך מקום חדש וזאת לפי ניסיונו, תובנותיו ומה שלמד במהלך לימודי האימון האישי שעבר. הקואצ'ר גם מתרגל עם המתאמן את יישום הכלים החדשים שלימד אותו, ומכוון אותו להצלחה והגשמה.

מדוע כדאי ללמוד קואצ'ינג?

אימון אישי הינו מקצוע שמותאם לתנאי החיים של המאה ה21. אנשים פרטיים ואף ארגונים שוכרים שירותי קואצ'ינג כדי להתפתח, להתקדם ולהגשים מטרות באמצעות הדרכה צמודה בפרשות דרכים ובצמתים.

במהלך לימודי אימון אישי לומד המאמן כיצד לסייע למתאמנים לממש את מטרותיהם בפועל באמצעות מתן צעדים מתאימים. בקורס לומדים איך ליצור מערכת של כנות ויושר אצל המתאמנים, רוכשים הכשרה והכוונה ליצירה של הגדרות מדויקות, בונים כיצד לבנות תכנית אישית מותאמת למתאמנים, ולומדים כיצד לבצע משימות אותם יבצעו המתאמנים בדרך להשגת מטרותיהם.

הוסף תגובה