מהו ציור דיגיטלי ?

הציור הדיגיטלי למעשה, ממיר את כלי העבודה המסורתיים כמו צבעים ומכחול בעכבר המחשב, הדבר מאפשר  לצייר/ת את החופש ליצור עבור לקוחותיו, ציור בכול גודל שיחפצו בו .בהתאמה אישית ולפי גודל הקיר אותו ירצו למלא בציור ולאו דווקא בגדלים סטנדרטיים.

בשיטת הציור הדיגיטלי הצייר משתמש בתוכנת פוטושופ ממוחשבת במטרה ליצור ולהקפיא פיסות של דמיון מעולמו הפנימי שאותם יוכל לחלוק עם העולם שבחוץ.

הצייר מראה את המציאות המדומיינת שלו באמצעות הציור , ולמעשה מביא לידי ביטוי את עולמו הפנימי  העשיר והבלתי מוגבל.

כול הציורים הדיגיטליים מגיעים לרוב בהדפס על קנווס ומוכנים לתלייה כתמונות אמנות.

 

,אמנים המשתמשים בטכנולוגיה דיגיטלית לציור, מייצגים סוג של אמנות עכשווית מודרנית 

המתאימה מאוד לעיצובים ה 'נקיים' שתפסו תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם.

.

אם נשים לב, כשאנחנו מסתכלים על לובי בבתי דירות חדשים ,לובי של מלונות וגם על בתי עסק כמו: מכוני יופי,מרפאות שיניים,משרדי עו"ד  אנחנו יכולים להבחין שהעיצוב בחלל העבודה עבר טרנספורמציה והוא יהיה בדר"כ עיצוב מודרני .

.הקווים לרוב יהיו נקיים . הרהיטים, דלפק הקבלה ,התמונות על הקיר כולם מתואמים בקו עיצובי 'מאוורר' מאוד ומודרני המשרה אוירה של יוקרה וסטייל בחלל.

בד בבד התקדם תחום הציור, לציור דיגיטלי  המאפשר אמנות אחרת התופסת תאוצה מאוד גדולה בארה"ב ובאירופה

הציור הדיגיטלי יכול להיות מופשט (אבסטרקטי), ריאליסטי , ציור על גבי צילום של אובייקט או ציור בנוסף לצילום של אובייקט . אין גבול לאפשרויות וזה סוד הקסם בציורים דיגיטליים, החופש לבחור מתוך האינסוף.

גם כאן ,בישראל ניתן בשנים האחרונות לראות כי יש אותות חיוביים מאוד מצד הקהל שמתחבר מאוד לציורים מהסוג הזה ולאוירה הנעימה, האמנותית והנינוחה שהם משרים בסביבה

אם מצאתם את המאמר מועיל ,אתם מוזמנים לשתף ולהעביר אותו  הלאה .תודה 

הוסף תגובה